Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Linnaring, Super 2000 Race Tallinnassa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana M Ouvinen, 13 Kesäkuu 2005.

  1. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Mun viimeaikaisesta pannausvammaisuudesta johtuen nämä kuvat näyttävät paria poikkeusta lukuunottamatta aika staattisilta, horisontin kallistuksista huolimatta. Kakkoskuva ihmetyttää, mitä olet halunnut kuvata?
     
  2. Toi takovika kuva on autourheiluihmisen kannalta ehdottoman hellyyttävä dokumentti. Super 2000 goes back to 60´s!

    Siinä on kunnon vanhanajan tunnelmaa, kun turvahommista ei ole mitään käsitystä. Rata-alue on täynnä kaikenmoisia ulokkeita ja härpäkkeitä ja lippumiehetkin seisovat vielä tyylikkäästi keskellä rataa. Ainut mikä jää puuttumaan, on olkipaalit. Oliko niitä?
     
  3. Ei ollut, noita vuorivillapaaleja kyllä oli. Ja turvallisuustekijöiden puute takasi sen, että pääsi mukavan matalalta kuvaamaan, kun ei ollut aitoja/muureja, ja ne pari betonimuuria jotka oli, oli tosi matalia.

    Ja kakkoskuvassa on HANS-niskatukisydeemi, tällä SM-tasolla aika yllätys. Tosin ei yllätys, että semmoinen on juuri Ohtlalla. ;)
     
  4. Kauanko kestää, kun se on kaikilla ja myös pakollinen? 2 vuotta, 5 vuotta? Kyllä se tulee.
     
  5. Eiköhän se tule. Aika monessa luokassa on jo nyt ihan arkipäivää.


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. nokku sen jo sanoikin. jos liikettä kuvataan niin kyllä sen liikkeen pitäisi sitten näkyä..
     
  7. Mutta kyllä pelkkä muotokin on toisinaan OK.
     
  8. Mä olen koittanut vähentää pannaamista, tulee harrastettua aivan liikaa yleensä. Ja sanomalehtien kuvatoimittajat ei oikeen tykkää vauhtikuvista. Pannauksiin on myös hankala sisällyttää kilpailutilanteita ja useampia autoja...