Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Linkkejä hosting-palveluihin

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana simoj, 21 Syyskuu 2005.

1. simoj

simoj

87
    0
    0
  2. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
  3. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Eikä kannata unohtaa täysin paskaa kameralaukun tarjoamaa palvelua, jossa rekisteröityneet voivat lisätä kuviaan ihan ilmaisexxi!
    Tietysti tuossa on kaikkia typeriä rajoitteita, kuten liian pieni kokoraja ja ulospäin linkittäminen tuottaa "mielenkiintoisen" lopputuloksen, mutta eipä ainakaan maksa paljoa.

;D

4. msb

msb

147
    0
    0
    Kapsi Internet-käyttäjät ry – Etusivu

1gb tilaa
    sähkposti
    shelli josta voi esim. irkata tai lukea maileja tai vaikka pelata tetristä
    helpdesk melkein 247
    phpt, mysql:t

30e/vuosi

Puolet halvempi siis kuin ylläolevat gigan palvelut.

5. Teemu Laine

4 725
    125
    63
  6. olikohan se photobucket kun vuoden ilmaisen käytön jälkeen tuli vuosimaksut kehiin.. jos ei ollu pb niin sitten joku vastaava.. hemmetti ku on huono muisti.

7. Ei tullut photobusket maksulliseksi vuoden jölkeen, olen tuolla pitänyt reilusti yli vuoden.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kyllä on tainnu Teemun oikein henk.koht. sattua tuo, että kehtasin sanoa ääneen, etten mainoksista tykkää.

9. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Hehe, vitutti vaan aika rankasti. Mut eipä siinä mitään, ei kaikesta ole pakko tykätä. Eli tervetuloa takaisin.

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No enhän mä vielä missään ollu.. Mut se etten pidä kohdistui mainoksiin eikä suhun ;-). Ja niinkus jo kerroin, vedin kaposeks tän ikkunan ;-).

11. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Joo ja otin noi mainokset pois tuolta oikeasta laidasta. Tuli muutenkin järjesteltyä noita niin, että etusivulla näkyy pieni banneri ja sitten jokaisen ketjun alussa on pieni mainos. Enää ei varmaan niin hirveästi häiritse?

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No mä rupesin jo kattomaan, että missäs ne mainokset nyt on. Ei häiritse ei, mä osaan jo sulkea silmäni niiltä, meni hetki vaan tottuessa ;-)

13. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
  14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    www.oulanka.com
    Toimii ja apua saa nopsaan, palvelu on ollu tosi hyvää.

15. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Vastaan itse omaan viestiini: hyvin on Louhi toiminut, serveri tuntuu olevan suhteellisen ripeä eikä postipalvelimessakaan ole ollut haukkumista. Hyvin pelittää!

16. viliko

viliko

1
    0
    0
    Näytti puuttuvan http://www.futuron.org/

Muuta en osaa vielä sanoa kuin avaus toimii nopeasti maanantai iltana tilasin ja maksoin. Keskiviikkona oli domaini rekisteröity ja käytössä.