Eräässä toisessa keskustelussa kaipailtiin näihin linkkejä ja kun en osannut pitää turpaani kiinni niin sain tietenkin nakin aloittaa tämän threadin joten tässä ny pari linkkiä hosting palveluihin 1g.fi 5e/kk Serverimaailma Linkki vastaavaan Muropaketin keskusteluun http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=25&thread=377414 Muut jatkanevat...
Eikä kannata unohtaa täysin paskaa kameralaukun tarjoamaa palvelua, jossa rekisteröityneet voivat lisätä kuviaan ihan ilmaisexxi! Tietysti tuossa on kaikkia typeriä rajoitteita, kuten liian pieni kokoraja ja ulospäin linkittäminen tuottaa "mielenkiintoisen" lopputuloksen, mutta eipä ainakaan maksa paljoa. ;D
Kapsi Internet-käyttäjät ry – Etusivu 1gb tilaa sähkposti shelli josta voi esim. irkata tai lukea maileja tai vaikka pelata tetristä helpdesk melkein 247 phpt, mysql:t 30e/vuosi Puolet halvempi siis kuin ylläolevat gigan palvelut.
Photobucket - Photo and image hosting, free photo galleries, photo editing. Ilmainen ja helppo käyttää.
mainokset saa pois kun maksaa 25 taalaa vuodessa. silloin saa myös gigan tilaa ja kuva voi olla max 1000kt.
olikohan se photobucket kun vuoden ilmaisen käytön jälkeen tuli vuosimaksut kehiin.. jos ei ollu pb niin sitten joku vastaava.. hemmetti ku on huono muisti.
Kyllä on tainnu Teemun oikein henk.koht. sattua tuo, että kehtasin sanoa ääneen, etten mainoksista tykkää.
Hehe, vitutti vaan aika rankasti. Mut eipä siinä mitään, ei kaikesta ole pakko tykätä. Eli tervetuloa takaisin.
No enhän mä vielä missään ollu.. Mut se etten pidä kohdistui mainoksiin eikä suhun ;-). Ja niinkus jo kerroin, vedin kaposeks tän ikkunan ;-).
Joo ja otin noi mainokset pois tuolta oikeasta laidasta. Tuli muutenkin järjesteltyä noita niin, että etusivulla näkyy pieni banneri ja sitten jokaisen ketjun alussa on pieni mainos. Enää ei varmaan niin hirveästi häiritse?
No mä rupesin jo kattomaan, että missäs ne mainokset nyt on. Ei häiritse ei, mä osaan jo sulkea silmäni niiltä, meni hetki vaan tottuessa ;-)
Vastaan itse omaan viestiini: hyvin on Louhi toiminut, serveri tuntuu olevan suhteellisen ripeä eikä postipalvelimessakaan ole ollut haukkumista. Hyvin pelittää!
Näytti puuttuvan http://www.futuron.org/ Muuta en osaa vielä sanoa kuin avaus toimii nopeasti maanantai iltana tilasin ja maksoin. Keskiviikkona oli domaini rekisteröity ja käytössä.