Vs: Liiterin takaa MITÄ HELV...... anteeks mut' mulla on flunssa ja luulin että vikaa öögissa. En tajuu nyt kuvista mitään. Anteeks' vielä vallan kauhiasti. Anteeks'. - E
Vs: Liiterin takaa Ei tartte anteeksi pyydellä. Kuva on sellainen kun se on. Aukeaa jos aukeaa. <SIZE size="60"]Jos ei kukaan löydä mitään tästä kuvasta, käyn sunnuntaina ottamassa oikein ison kuvan notta näkyy mistä on kyse.</SIZE>
Vs: Liiterin takaa Älä nyt suutu, mutta sun liiteris takana oleva aita on kuin juosten kustu... siis niinku mutkalla ja pahasti ;D
Vs: Liiterin takaa Liiterin takana alkaa perjantai olla hyvässä vauhdissa... mutkille menee, jopa katse. Vaikka ei olis mitään ottanu
Vs: Liiterin takaa En suutu. Vaikka aitaan onkin juosten kustu (usein). Enkä vaikka aita olis omakin, mitä se ei ole. Aita on hammaslääkärin napurista. Onkohan lääkäri aatellu yöllä suoristaa ja paikata aitaa.
Vs: Liiterin takaa Ensi silmäyksellä ei auennut, mutta tarkemmin tihrustettuani väittäisin oikeassa yläkulmassa olevan ulvovan haamun, valkoisen juovan päällä on selvästi purkista karannut juokseva suolasilakka, taustan puskista kurkistaa kaksi kiiluvasilmäistä avaruusoliota ja puskien edessä on pari zombieta iltakävelyllä. Pelottava paikka tuo liiterin tausta. Ai nii, olen ottanut, pakko myöntää..
Vs: Liiterin takaa Kyllä mäkin nyt ton fisun hiffasin. Mut' mun mielestä se stondaa pärställään, ei springaa pätkääkään. Ja tosiaan: Avaruusolennot, haamut ja zombiet on muuten totta, tossa kuvassa ainakin! Kiitos Karvakuono! Nyt alkaa kuva rulaamaan. Kyllä Tellus on ihme mesta! - E