Vs: Kakka tuli (räps) Anteeks et sanon näin mut en näe mitään järkeä ottaa kuvaa siitä et joku tekee ``askat.
Vs: Kakka tuli (räps) Tässähän on kuvattu lapsien viatonta tapaa hämmästellä kaiken maailman ilmiöitä. Näetkö sinä Miia jossain tuossa kuvassa muka kakkia ? Et - koska sitä ei ole kuvattu. Hieno kuva lasten touhuista ja jos "aikuiselle" tulee noista paha olo - niin voi voi ...
Vs: Kakka tuli (räps) No otetaas ny rauhas,ei tullu mimmostakaan kummaa oloa,kuhan vaan mietein et mitä älyä on kuvata vessanpöntöllä istuvaa lasta ja kun toinen vie katsoo pönttöön. Mut ei ny aleta paisutteleen tätä ettei tule liikoja väärinymmärryksiä. Joten rauhaa rakkautta ja hyvää perjantai iltaa.
Vs: Kakka tuli (räps) Miksei lasten aitouden dokumentoinnissa olisi "järkeä" tai "älyä" - ainakin yhtä paljon kuin vaikka istuvan kissan kuvaamisessa ? Tai vaikkapa mököttävien aikuisten, joidenka ilmeet ovat kuin heidät olisi väkivalloin pakotettu kuvattaviksi - sellaisia kuviahan näkee vielä hyvin paljon useammin. Muuta siihen älyvapauteen on totuttu ? Katsos Miia - kun joku väittää jonkun olevan ilman järkeä/älyä on syytä olettaa että väitteen esittäjällä olisi älyä perustella väitteensä. E : Älykästä perjantaita !
Vs: Kakka tuli (räps) No puhut ihan asiaa en kiellä mut itse en lapsiani kuvaisi pöntöllä vaan mielummin vaikka leikkimässä,mut jokaisella on omat mielipiteensä ja kunnioitan mielipidettäsi.
Vs: Kakka tuli (räps) Olet kyllä asian ytimessä, kun kyseessä on lapset. Kaikkea saa kuvata ja kaikkea saa laittaa esille. Siltikin en laittaisi tätä esille vaikka olisin sen kuvannutkin. Mä ainakin tuntisin vanhempana pahaa oloa siitä mitä päätän alaikäisteni puolesta jos tälläisen kuvan laitaisin esille, vaikka lapseni sanoisi mitä. Tämmöinen yhden ihmisen mielipide on tämä vain. Ei saa mua kiusata vaikka näin sanoin.