Kun edelliset koko pystyyn tallottiin suohon, niin näistä sitten KAIKKI , aloittelijan , virheet, KIITOS ! Näet tuo Sälli malttaa jo olla HETKEN paikallaan.... Ei muuten käsitelty, WÄHÄN rajattu..... Valotukset, rajaukset etc., etc. ???
Vs: LIIAN tavallisia .....?? Mielettömän komia hauva. Ensimmäisessä kauniisti hauva makaa, pään asento taakse päin joten kuva tilan suhteen onnistuneelta. Hiukan remmit kurkistaa tuolta. Valo näyttää nätiltä sekä muutenkin kivoja kuvia. Filmiltäkö nää on skannattu kun hiukan nuhruisia?
Vs: LIIAN tavallisia .....?? Niin ON , mut mettässä oltiinki. Vielä : Kun mulla nää prillit nk. pullonpohjat = en meinaa saada niin skarppeja kuvia, kuin haluisin...... ON, on niitä tutteja & diopterinkorjaajia, mut ei hyötyä MULLE. * Kahveekuppi * : Kiitosta kehusta !! On vielä niin nuori, ettei turkki ole kokonaan vaihtunut....
Vs: LIIAN tavallisia .....?? Joopa, silmälasikäärmemiesten on vaikeampi saada tarkkoja otoksia. Nuorena poikana ei haitannut mutta vanhentuessa alkaa olee ongelma. Omassa kamerassa on diopteri korjaus nappula ja joskus en millään meinaa saada tarkkaa kuvaa kunnes hokaa että se dioptreikiekko on rullautunut hevonkuuseen. Ja kyllä ottaa pattiin jos valmiina vasta näkee että tarkkuus on ties missä. Mutta oiskohan AF kamerat silmalasikäärmemiehille sellanen paras vaihtoehto? Tarkkuutta se vaatii.
Vs: LIIAN tavallisia .....?? Jukka K., muutkin : kiitosta ! En taida sijoittaa - ENÄÄ - AF - kakkuloihin... Pitänee sitten vaan " räpsiä " puolisokkeena.. , heh - heh ? Kiitos kuitenkin kaikille.
Vs: LIIAN tavallisia .....?? Hyvä asenne. Sais muut ottaa oppia. Otan kuvia tällä kalustolla ja tällä samalla päällä. Hommatkoon muut vaihtopäitä sun muita leluja.
Vs: LIIAN tavallisia .....?? Yhä kiittäen , nöyrästi pokkuroiden.. Jep = Kun ikkää alkaa oleen, kikkailkoot ne , jotka osaa ( ? ). Yleensäkään en tykkää siitä, et VALO - kuvaa mennään mulkkaan - joskus - älyttömyyksiin asti. Mun ( siis hyvin subjektiivinen ) kanta : FOTO ei oo FOTO, jos / kun manipuloitu....LIIKAA. Tietenkin meitin sokkeitten pakko joskus rajailla ja - wähä - muutella jotain, mut rajans kaikella, OK ?