Dodii äijät ja muijat ! Nyt sitten tipsejä kehiin, että miten näitä koirakuvia kotona ihan parilla salamalla ja heijastimella pitäisi ottaa. Ei vaan itse osaa - ei millään.
Vs: Koirapönötys -> Valaistusnerot jeesiä kaivataan. Yksi resepti: Yksi päävalo 45° ylös ja ~45° toiselle syrjälle, johon eniten poweria. Sitten samalle puolelle tasausvalo, jolla nostetaan varjoja, mutta on malliin nähden edempänä (lähempänä kuvaajaa, tai takaseinän kautta), säädä tämä 1,5 - 2 aukkoa pienemmälle teholle (huomioiden etäisyyden). Ja tarvittaessa mallin taakse taustalle valoa kolmannella, jos sellainen on. Koiran takaa muotoileva valo, joka ei vahingossakaan karkaa etupuolelle tai kylkiin, teho 2-3 aukkoa vähemmälle kuin päävalo. Kuitenkin pitäen visusti huolta, että jokainen valolähde on samalla puolella.. Ja kuvataan "varjon" puolelta, ikään kuin sivuvaloon, päävaloon nähden.. "naamassa" on yleensä hyväksi sopivat varjot.. Tapoja on toki muitakin, tämä vain yksi ehdotus.
Vs: Koirapönötys -> Valaistusnerot jeesiä kaivataan. ihan passeli hauvakuva. noi tummat systeemit tuolla taustassa häirii. ja on muuten nyrpee ilme. ei mulla muuta ;D
Vs: Koirapönötys -> Valaistusnerot jeesiä kaivataan. Joo ja ette usko mutta se on poika . (ei oo mun koira) Ja suurkiitokset JPU:lle, täytyy kokeilla ja harjoitella kotona vaikka jollain pojan vanhalla nallella tai jotain. .
Vs: Koirapönötys -> Valaistusnerot jeesiä kaivataan. poika? ja punanen rusetti päässä? ei helevetti ;D
Vs: Koirapönötys -> Valaistusnerot jeesiä kaivataan. Juu-u . On menossa johonkin suureen koiranäyttelyyn stadiin nyt viikonloppuna ja kuuluu kuulemma genreen vetää sitten tommoset vermeet niskaan koiralle, jotta ois jotain tsargaa saada mitskuja .