Lightroomiin on ympätty hieno ominaisuus - se nimittäin kahdentaa automaattisesti kahdelle näytölle siten, että ensimmäisessä näytössä näkyy valittu työtila ja toiseen näyttöön voi valita työtilan. Kätevää. Se kuitenkin ajelee kaikkien näyttöajureiden yli eli jos et haluakaan toiseen näyttöön Lightroomia, vaan jonkin toisen ohjelman tai selaimen, niin Lightroom korvaa sen automaattisesti omalla työtilanäytöllään. Kysymys kuuluukin, että miten hel****ssä tuon automaattisen näytön kaappauksen saa estettyä?
Eikös sen pitäisi toimia siitä vasemman alanurkan numerolla 2 merkittyä monitorinkuvapainiketta klikkailemalla vaihtaen vuoronperään kahteen näyttöön ja yhteen näyttöön.
Kiitos, olin varmaan vahingossa painanut sitä. Olen aina katsellut sitä sillä silmällä, että siitä vaikutetaan vain Lightroomin työtiloihin, mutta senhän saa klikkaamalla harmaaksi, jolloin jako päättyi heti.
Itse kun olen nähnyt tarpeelliseksi pitää "grid"-näkymän kakkosnäytöllä käsiteltävien kuvien valitsemista varten ja käsiteltävän kuvan suurena ykkösnäytöllä, olen kokenut helpoksi ottaa sen kakkosnäytön grid-näkymän päälle ja pois tuolla F11-näppäimellä. Siellä alla voi sitten olla vaikka Photoshop auki...