Vs: Lightroom 5 En muista nyt mitä herjasi, mutta jotain tämän suuntaista, että ei löydä kansiosta kuvia/kansiossa ei ole kuvia. Kyseessä kortinlukija, ja kokeilin sekä D800 että Fuji X-E1 kuvia. Kun poistin Lightroomin, niin pelitti normaalisti. Kapa
Vs: Lightroom 5 Mihin oikein tarvitset dng-konvertteria? Lightroomissahan on jo sellainen sisäänrakennettuna.
Vs: Lightroom 5 Olen Photoshop-käyttäjä ja latasin tuon Lightroomin vain uteliaisuudesta. Yleensä lataan muistikortilta kuvat suoraan Bridgeen muuntaen ne DNG-muotoon. Lightroomin ladattuani koko työnkulkuni sekosi täysin. Poistaessani L:n palautui (osittain). Kapa
Vs: Lightroom 5 Käytän Photaria ja latasin tuon L:n vain uteliaisuudesta. Sekoitti kaiken. Jos en edes ole mennyt sinne, niin miten ihmeessä olen voinut käyttää sitä väärin? Kapa
Vs: Lightroom 5 Mulla on ollut välillä LR-kausia mutta luulen päässeeni niistä nyt eroon. LR on koneella ja muutamiin sen presetteihin ihastuneena olen kopioinut säätöjä Camera-Rawiin. Nettigallerioita olen kotisivuille LR:llä tehnyt, mutta todennäköisesti siihenkin on tulossa muutos.
Vs: Lightroom 5 On kyllä ihan oikein, että kokeilee ohjelmia ja että odottaa, että kokeilu ei riko muiden ohjelmien toimintaa. Väärin tässä tekee Adobe, joka myy kovin viallisia ohjelnia.
Vs: Lightroom 5 Onko muilla ollut murheita Adoben Master Collectionin 6:n kanssa. Tuntuu Program Manager olevan aika epästabiili ja nyt se on näemmä korruptoitunut kokonaan. Osa ohjelmista on muutenkin epästabiileja päivityksienkin jälkeen, mutta tuon Program Managerin romuttumisen jälkeen ei pääse hakemaan enää edes päivityksiä.
Vs: Lightroom 5 No niinpä tietysti, tuota en tullut ajatelleeksi. Konvertterin sekoaminen johtui varmaankin juuri siitä että LR:n "sisällä" on vastaava (identtinen?) palikka.
Vs: Lightroom 5 Minulla erillinen DNG-konvertteri toimii edelleen vaikka LR5:n onkin asennettuna, toimii myös LR5:n ollessa käynnissä.
Vs: Lightroom 5 Eikö? Asiallisesti kysyin ongelmasta ja sain vihdoin vastaukseksi mielestäni kummallisia vastauksia onko sopiva ohjelma vai ei minulle? Tuollainen pähkäily, mikä minulle sopii ja mikä ei, on tietenkin pohdintaa, mutta ei auta yhtään siihen, mitä kysyin. Ohjelmavalintani pohdinnat voi sitten tehdä sille avatulle palstalle. Voit sen aloittaa. kapa