Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Mikä olet?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Helmeri, 14 Kesäkuu 2005.

    oletko..
     
  1. Nikonisti tietenkin, mutta nyttemmin myös Macisti ...
     
  2. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    Muu nisti, mutta pitäskö nyt sanoa että Pentanisti vaiko Pentaxinisti vaiko Penisti vaiko... :)
     
  3. en ole oikein mikään merkki-nisti.. sen sijaan oon irkkinisti, palstanisti ja pelinisti..
     
  4. Addiktiotaan vastaan kamppaileva nikotinisti joka kuvaa canonilla... CANIKONISTI! ;)
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    te ootte ihan peewonistejä!
     
  6. toni

    toni

    40
    0
    0
    Eli koninisti ;)
     
  7. Bosse

    Bosse

    22
    0
    0
    Canolyniminonistix!
     
  8. Nikotinisti olen, vaikka en enää polta. Nikonistiksi en tunnustaudu, vaikka Nikonilla kuvaan :)
     
  9. RB

    RB Well-Known Member

    9 107
    1 087
    113
  10. Eikös vakiintunut termi ole "mamis"?
     
  11. RB

    RB Well-Known Member

    9 107
    1 087
    113
    Ei
     
  12. Eikös se ole "mammari"?
     
  13. RB

    RB Well-Known Member

    9 107
    1 087
    113
    Aattelin vaan, että pitäis olla joku -nisti, kun se oli ton kysymyksen pääjuoni.

    Muutenhan mä oon tuntenut itseni Mamistiksi.
     
  14. Olenpas etsiytynyt pahaan seuraan. Nistejä kaikki tyyni :O Toivottavasti en saa huonoja vaikutteita.
     
  15. Se on väistämätöntä. Kuten äippä ajatteli kun irkistä ekan kerran kerroin, se on täynnä narkkareita, juoppoja, huiputtelijoita ja ennenkaikkea seksuaalisia hyväksikäyttäjiä :)
     
  16. no tietenkin se on. newsgroupit vielä enempi.
     
  17. JaskaH

    JaskaH

    14
    0
    0
    Olymppolaisia vielä ollaan jonkin aikaa. Jossain vaiheessa lienee liityttävä kaanonikuoroon.

    Liekö Bossen vastaus Asterixista lainattu?