Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Ilman muuta ja erinomainen idea. Ehkä noin 4-5 kertaa vuodessa voisi toimia. Lauantai on mielestäni hyvä päivä. Ja lounas kautta iltapala mausteena. Jos saan ehdottaa, niin voisimme tämän viikonlopun aikana kts ensimmäistä päivämäärää ja ne jotka sitten kokoontuu keskustelee seuraavan vuoden päivämääristä ja lyö ne lukkoon.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Otatko järjestääksesi (vanhasta kokemuksesta) vaikkapa la 15.11 ? Tuo 4 x vuosi kuulostaa mainiolta ja jos mielenkiintoa riittää, niin mun mielestä "kokoontumisia" voisi ainakin osin pitää paikoissa joissa olisi jotain inspiroivaa kuvattavaksikin asti, jotain kulttuurimiljöötä, luontoa tms. mitä milloinkin...
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Jos tällainen tehtävä minulle suodaan, niin ilman muuta otan sen vastaan ja hoitaakseni. 15.11. sopii minulle oikein hyvin. Ja jos teille muille niin vallan mainiota. Eli, Hyvät daamit ja herrat, tervetuloa 15.11. pk-seudun filmikuvaajen ensimmäiseen miittiin. Paikka: Yrjönkatu 18, Helsinki, olen ovella vastassa ja salasana on ASA 25, Aika: 15.11 klo 12.00, Varustus: filmiä kamerassa. Kysyttävää: tähän ketjuun. Tervetuloa! /TT
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Kiinnostaa ehdottomasti. Mikä paikka tämä sovittu tapaamispaikka Yrjönkadulla on? t:J www.presscameras.org
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Vau, yritän saada aikataulun sopimaan, olisi mukava treffata porukkaa.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Juu, pitää katsoa jos lapset saisi anoppilaan hetkeksi hoitoon. Vaimolla kun on kuoroharjoitukset samana päivänä. Jos hoito järjestyy, niin tulen.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Voi Venäjä, mulle tuli eilen tietoon, että tuolloin 15. päivä on häät joihin pakko mennä ja kuvaamaankin. :-/ Kompensaatioksi ammun hääparin laakafilmiin... Olisi ollut mukava tavat TStoor ja teidän muut vesselit "irl", mutta tuleehan se seuraavaki möötti. Koittakaa kehittää jotain yhteistä nastaa tulevaisuudelle...
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Mulla on alustavasti hoito sovittu lapsille, joten tulossa ollaan näillä näkymin.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Näissä KL-miiteissä http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,40603.msg696053.html#new ei ole harrastettu rotuerottelua (filmi / digi). Onko tarpeellista "hajoittaa" muutenkin vähäistä porukkaa?
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Minusta jako "filmikuvaajien" ja muiden välillä on turha. Minulla on salasanan mukaista filkaa (APX25) kameraani... TB:llä lienee myös (sitä mitä myin hänelle). Onko muilla?
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Olen 15.11 kuvaamassa, koskapa uunisaaren silta aukee... joten voin tunkeutua ovelle myös. Laitan laukkuun rullan filkkaa ja sitä syövän kuoren. Voi olla että törmätään.
Vs: pk-seudulla filmikuvaajille miittiä ? Tälle 15.11. lauantaille osuu näemmä myös Ravintolapäivä Restaurant Day joten mielenkiintoiset ulkoruokinnatkin tuolloin siis mahdollisuutena. Mikäli lauantain aikataulut ja reitit sen mahdollistavat, niin saatan piipahtaa tässä Yrjönkadun tapaamisessa minäkin.