Tiedoksi SuPerAlko spirits and tobacco shop at Viinarannasta.ee - Spirits, alcohol, vodka, liquor, cognac, brandy, whiskey, beer, wines, liqueurs, cigarettes, drinks
Vs: Viinaranta Ei mainos vaan tietoa kansalle jota pimeydessä pidetään. Minulla ei ole mitään yhteyttä tähän superalkoon.
Vs: Viinaranta Tuskinpa kukaan pimeydessä vaeltaa vaan paikka on varmaan aika tuttu Tallinnan matkaajille.
Vs: Viinaranta Tää viinan kuskaaminen on yks syy miksi Viron matkat äklöttää. Ei turhanpäiväisempää hommaa voi olla.
Vs: Viinaranta Joo, eikä se viinanhakukohteiden mainostusta kaipaa, kyllä ne kaikki jotka sitä hakee tietää mistä.
Vs: Viinaranta Kiitos mainoksesta. Täällä pimeässä Itä-Suomessa kaivattiinkin tieto mistä saan juhliini kätevimmin kaadettavaa. Olen vastustanut ralleja mutta niinhän se on että vastoin parempaa tietoa ja ennenkuin itse tarvitsee, vastustaa ihan mitä vaan.
Vs: Viinaranta Kun mä rupesin ryyppäämään, niin lestissä luki että Alko. Minä lopetin tykkänään, kun pullossa luki että Lakkaa. (J.V.) ...ja anteeks jos niin tieteen häpäisin. Enenpi Veskua kuunnellu, mut kuitenkin.