Kuvia menneeltä syksyltä, ilman sen suurempaa taidetta tai ajatusta. ------------------------------------------------ edit. yksi bonus kuva jälkikäteen lisätäänpä, sarjassamme photarilla leikitään vaikka taidot eivät riitäkään. =) Kiitos kaikille kommenteista, oli mukava taas lukea.
Koira oli jälleen luontevin, joskaan erämiehessäkään ei suurempia vikoja ole. Luulin nimestä että ne olisivat samassa kuvassa...
Tuolla koiralla lentää kärpäsiä kitaan.... Luulin minäkin, että olisivat samassa kuvassa poika ja koira. Koirakuva huippu! Pojasta viimeisin mielestäni paras. Erähenkisyys tulee ehkä parhaiten esiin. Imho. Totinen ilme. Erätouhuilla ei leikitä.
Viimeinen poikakuva... Ja bonus-koirakuva. Tuo koirakuva vielä poikkeaa jotenkin veikeästi muista näkemistäni. Tuossa kun etutassut sattuvat olemaan tuollaisessa "sipsuttelu"-asennossa hauskasti.
Viimeisin poikakuva on kyllä niin isäntää, niin isäntää... Hiton hyvä. Keppi korostaa vielä kokoa. Toisaalta taas maastohousut ja puukko rehvakkaasti vyöllä luo ajatuksen isommasta imisestä. Ensimmäinenkin ehkä menee, mutta jotenkin poika on hölmössä kohtaa kuvassa. Mv-poikakuva jää mielestäni ehdottomasti kaipaamaan katsetta tai kohdetta johon katsoa. Kuva jää nyt ilman ajatusta; ei, ja minua ei tämän kuvan kohdalla yhtään kiinnosta itse miettiä mitä poika katsoo. Koirakuva onkin sitten taas taattua emerikkiä.
Tämä bonus-koira onkin mainio. Mitään en menisi muuttelemaan. Tuntuu että luffe on kokonaan ilmassa. Askelkuvio taitaa olla just siinä vaiheessa.
Viimeisin poika kuvasta tein taulun joka meni sitten lahjaksi. Pojasta oli kuva kyllä jossa se hymyili, mutta kuten tuolla aiemminkin joku totesi niin eihän erämies hymyile ja sen takia yrmy ilme mukamas. Muistokuvanahan se menee ja sitten poika on iso niin uskoisin että muistoarvoa on. Eka kuvasta varmaan myös teen tulosteen, mutta se päätyy albumiin. Matti, minulla on paha taipumus iskeä noita koirakuvia näytille joka välissä kun suurimmaksi osaksi niitä vain on kuvat joita voi esitellä. Perhe kuvia on vaikea laittaa näytille ja noissakin hiukan mietin että viitsiikö niitä. Kiitos kommenteista kaikille ja hyvistä palautteista kuten paallikon pitkästä selostuksesta näin lopuksi.