Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Levyn kansi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana anttiche, 14 Joulukuu 2005.

Kas tässä meikäläisen toistaiseksi ainoa julki printattu materiaali. Saa kertoa mikä mättää, kehuilla ei ole niin väliä, koska moitteesta oppii enempi ja nöyrtyy siinä sivussa.

Aika sekaisin on kirjoittaja juu, tuohon meni koevedos layoutista eikä suinkaan se lopullinen kuva, joka tulee siis tässä.

1. Itse olisin laittanut ton oikean puolimmaisen tyypin keskelle, kuva olisi mielestäni ollut enemmän tasapainossa niin henkilöiden pituuden kuin persoonallisuuden puolesta. + vaikka ei kuvaukseen niinkään liity niin tota logon tyylistä graffaa olis voinu kulkea levyn reunoilla "kehyksinä". Siinäpä muutamia mietteitä.

2. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Minusta tämä järjestys on aika kiva, jos pienin olisi keskellä, niin näyttäisi liian symmetriseltä, ehkä?

Hyvin valaistu ja ilmeet ovat oikealla asenteella kasattau ("pahis"-soittajien levynkanteen :) oikein onnistunut myös tekstien sävyjen ja koon suhteen minusta.

Ainoa joka tökkii, on tuo liikaa esiin nouseva tähti ja ehkä myös liian näkyvä Ronnie stars logo, mutta pakkohan sitä on mainstaa bändin nimeä islla.. Jos sitä aavistuksen himmentäisi, niin huomio pysyisi ehkä paremmin kuvassa ja soittajien kasvoissa.

Pidän silti kokonaisuudesta aika tavalla, kuvasta vielä enemmän, se on siisti ja juuri levynkanteen sopiva.
    Valaisu ja valotus on erityisen onnistuneesti tehty, sommitelma toimii minulle.

3. Onko nää kaksi pidempää sälliä veljekset? Jotenkin kun "veljessarja" alkaa niin samanlaisena niin tämä pienempi kaveri jotenkin tökkää ja rupee hahmottamaan päänupille uutta paikkaa. Mitäs jos hänelle olisi tarjonnut kuvauksessa korokkeen? No, en tiedä olisiko suora rivi sitten parempi...

4. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Heitänpä pari aatosta, jotka syntyivät Annen kirjoituksesta.. :)

Tuossa voisi toimia se, että tuo lyhyempi olisi metrin lähempänä kameraa ja kaksi vierekkän taustalla? Tosin ei toimi, jos tuo lyhyempi hemmo ei ole päähahamo bändissä, jos on, niin silloin voisi toimia hyvinkin. Vielä kun asettelisi nuo veljekset täysin symmetrisesti toistensa peilikuviksi, syntyisi illusio, joka takuulla veisi katsetta..

5. Jep. Paljon parempi kuin paljon huonompi!

Minua häiritsee kaksi asiaa - kuvassa on kolme miestä, mutta silmiä pitäisi olla ainakin puolet enemmän! Ihon väri... huono. Tai ei huono, mutta näyttää huonolta minun silmään (ja näyttöä voi aina syyttää, mutta vain, jos haluaa.).

Mutta tämähän ei ole pelkkä valokuva ja loppu onkin minusta ihan siisti, en jättäisi levyä ostamatta ainakaan kannen perusteella. Silti olisin valaissut hieman myötäisemmin, tai edes heijastanut varjopuolille valoa jotenkin.