Vs: Synttärikahvi Hyvä kuva! Miten sait itse kuvaamalla (?) tarkennuksen noin kohdilleen? Syväterävyysalue vaikuttais kuitenkin melko kaposelta.
Vs: Synttärikahvi Sain laittamalla langan ja pienenpainon roikkumaan kattulampusta johon tarkensin,viime hetkellä jämähdettyä sopivasti vedin langan poikki kädellä ja jalalla painoin pneumaattista lankalaukaisinta,ei ole helppoa mullakaan.Pakko muuten olla vakavana kun täyttää 50 v
Vs: Synttärikahvi Tekemisen meininki. Arvostan. Hyvä viiskymppiskuva. ..mulla ois sunnuntaina nelikymppiset voisin yrittää nokittaa.. on vaan kymmenen vuotta alakynnessä ja nikonin pokkarissa diafilkkaa ,)
Vs: Synttärikahvi Hieno! Yritänpä omieni kunniaksi minäkin ehtiä, ehkä luonteenomaisesti vähemmän muodollista.
Vs: Synttärikahvi Jep, hieno ja symppis kuva! Ehkä minäkin tästä innoittamana yritän ottaa itsestäni virallisen 50-vuotis-polaroid-kuvan (vaikka varsinainen merkkipäivä oli jo pari viikkoa sitten). Jos ei muuta, saisin kerrankin käyttöä viiden metrin lankalaukaisijalle. No, katsotaan...
Vs: Synttärikahvi Hyvä,että on tuo kahvikuppi, muutoin olisi kyseessä dokumenttikuva vankilan vierailutunnilta. Sävykäs ja ylväs viiskymppiskuva. Onnea.
Vs: Synttärikahvi Onnittelut merkkipäivän johdosta! Ei hassumpi kuvakaan. Lunastaa ilman muuta paikkansa seinällä perheyhteisön merkittävien tapahtumien pysyväisnäyttelyssä.
Vs: Synttärikahvi Onnittelut! Sattuneista syystä minun on helppo eläytyä syntymäpäiväsankarin tilanteeseen. Kuvassa on hieno syväterävyys ja vangitseva tunnelma. Hyvin olet omakuvan ottamisen tekniikan miettinyt. Rajauksen muuttaisin symmetriseksi (tai ainakin siihen suuntaan).
Vs: apua kaipaan LF-asiassa Olisin voinut nimetä tämän ehkä toisin,nyt haiskaa onnittelujen kalasteluksi.Vaikkapa se rukik pallon ehdottama vierastunti.Rajaus on alkuperäinen suoraan negasta ja ihme että sain itseni melko hyvin negalle,(kokeilkaa) niin ei ole niitä helpoinpia räpsyjä.1 sek aika on vielä ok pönötykseen