Moi Tullut pari päivää harjoteltua fotarointia tällä kuvalla, kun ihan noviisi "manipuloija" olen. Täälanen tulos.. Kommentteja? Klikuttamalla isommaksi.
Vs: Kiviä Varmaan jokku palomuurit estää kuvan aukaasun. EDIT: Nyt sain auki. Pienempänä kuva oli mielenkiintoisempi.
Vs: Kiviä Mielestäni tämä kuva on vähemmän kuin osiensa summa. On isoja kiviä melkein sylissä ja tähtiä taivaan äärettömyydessä, mutta kokonaisuus ei nappaa, eikä ole edes erityisen esteettinen.
Vs: Kiviä Isot ja pienet kivet ovat aina hyviä kuvauskohteita! Taivaan vaaleus hävittää syvyysvaikutelmaa. Tummempi voisi pysyä paremmin taka-alalla - tai sitten ei.
Vs: Kiviä Jos totta puhutaan, olen täysin samaa mieltä kanssas! Itsellä ei silmä ainakaan löydä tiettyä pääkohdetta, nuo kaksi etummaista ja isointa kiveä ei ihan riitä, mutta melkein.. Yritin ottaa itestä kuvaa ja sijottaa sitä tähän kuvaan, mutta oli aivan liian haastavaa mulle, mutta ehkä silloin olis ollut enemmän sitä pääkohdetta. Kuva on väreiltään kuitenkin kiinnostava, eikä kuvalla välttämättä aina tarvii olla pääkohdetta että se olisi kiinnostava tai mielenkiintoinen.. Kiitoksia kaikille kommenteista!
Vs: Kiviä [QUOTE> [/QUOTE] Ei kuva aina välttämättä vaadi mitään ihmeellistä pääkohdetta riittää kun on jokin mielenkiintoa herättävä juttu. Kyllä oon itse ainakin tullut siihen tulokseen että joku sellanen piste Iin päällä juttu pitää löytyä kuvasta.
Vs: Kiviä [/QUOTE] Jep, juuri näin! Siis joku "oivallus" tmv. Toisaalta onhan tässä kuvassa tuo lamppu.. Mutta ehkei pitäisi vähätellä omia kuvia julkisesti..