Kaivelin inttikuvien kätköistä tällaisen otoksen...Jotain vähän erilaista täällä jo nähtyihin pistoolilla osoitteluihin. Nyt osoitellaan singolla! Toimiiko teidän mielestä neliöformaattina vaiko ei?
Vs: Osuikohan se? Musti (raskas sinko) on silti miehekkäämpi, vaikkei yhden miehen voimin oikein liikukkaan. Hieno kuva, tulee ihan inttoajat ja apilas-retket mieleen.
Vs: Osuikohan se? Jos pyssyillä jostain syystä pitää osoitella kuvissa niin tämä on kyllä parhaasta päästä. Niissä pistoolikuvissa on usein sellaista vallan illuusion uhoa, mitä pidän vastenmielisenä, vaikka kuva sinänsä olisikin kaikin puolin onnistunut. Tässä kuvateksti tukee kuvaa: osuiko? Jos ei niin se jyrää meitin. Itse olisin rajannut tiukemmin, tai ehkä tavallisella formaatilla, mutta olisiko siitä sen parempi sitten tullut. Ja sitten itse apilas (kaikkien on tuotava näköjään omat muistonsa/kokemuksensa esiin): Itse tyydyin kanniskelemaan tuollaista pitkin mantuja ikään kuin raahattavaa ei olisi ollut muissa vermeissä tarpeeksi. Ampua sillä ei saanut, koska jokin aika takaperin oli joku kokelas kuulemma saanut "kaikki kasvojen luut mäsäksi" sillä ampuessaan. Kyllä sota on julmaa peliä, niin se on.
Vs: Osuikohan se? Minusta ydinpommi on vielä parempi!!!1 Mukavasti sommiteltu ja valaistu kuva, joskin tietyt realismipointit ehkä vähän syö tehoa, esim. vähän voisi taustalla olla sellaista pölytauhkaa mikä tuollaisen laukaisemisesta tulee.
Vs: Osuikohan se? Kiitän ja kumarran näistä kommenteista. Kuvaa ei ole juurikaan muuten käpisteelty kuin rajattu joten sitä savua/pölyä en laittanut. Mielessä kyllä kävi. Kukahan olisi antanut mennä kuvaamaan kovan singon ampumatilanteessa 28 millisellä opiskalla (muistaakseni) puolen metrin päähän singon eteen. Enkä olisi kyllä vapaaehtoisesti mennytkään ;D Itse ampuneena tiedän, että kova paukku se on.Nenästä tuli verta pitkään vielä ampumisen jälkeen... ...no myönnetään. Oli se musti silti kovempi. Rajausta itsekin kokeilin vielä tiukempana, mutta ei enää mielestäni toiminut. Nytkin kuvaa on aika raakasti rajattu. Silloin kohtalaisen väljä näytti hyvältä, mutta ei enää nyt.
Vs: Osuikohan se? Ja tännekin rajaamaton ja korjaamaton (ylivalottunut) kuva rajausehdoituksiin. Tämä rajauksen tarkoitus oli eliminoida ylimääräistä krääsää kuva-alalta joten ei ihan optimaalisin...