Vs: Satu Hyvä. Pidän erityisesti sävyistä. Ja vielä niitäkin enemmän mainiosta asennosta. Selvästi vapautuneempaa ja rennomman kuvaamista vaihteeksi. Se osoittaa näkemyksellisuuden jalostumista. Se miellyttää tätä katsojaa.
Vs: Satu Erittäin hieno valo ja kuten yllä sanottiin: mallin asento ja ilme on kiinnostava. Omaan silmään parasta jukkista - paitsi että nuo naaman edessä olevat hiukset häiritsevät.
Vs: Satu Taustan sävyt erityisen hienot. Muuten erittäin hieno, mutta kieltämättä hiukset silmillä vähän häiritsevät, HIgg
Vs: Satu Minuun tämä ei vetoa ollenkaan. En pidä valosta, en sävyistä enkä pelokkaasta ilmeestä. Mielestäni hyvin kylmä kuva. Epätyypillistä Jukkista luokittelisin.
Vs: Satu Mielenkiintoista, miten eri tavoin tuonkin kokee eri ihmiset ... Minun mielestäni aivan poikkeuksellisen onnistunut kuva. Välittömämpi ja raikkaampi kuin melkein mikään Jukkiksen aikaisempi tyttökuva (etten nyt liioittelisi, kuitenkaan). Joka tapauksessa erittäin positiivinen visuaalinen linjaus, minun kyvyilleni aistia, joka miellyttää kovasti ! Edit : Yritin korjata kirjoitusvirheitäni.
Vs: Satu Hiukset on liikaa kasvojen edessä ja sen vaikutelman lisäksi kääntynyt rintamasuunta + kädet supussa = jää nätistä valosta ja mallista huolimatta sellainen olo että ainekset parempaankin olisi tarjolla.
Vs: Satu Rajasin sieluni silmillä vain kasvot kuvaan jättäen sivuilta hiusten uloimmat ääriviivat pois. Alaleuka ja otsa mukaan. Mielestäni silloin toimisi tehokkaasti. Silmä noin kultaiseen leikkaukseen. Nyt korut ja kello vievät huomion.
Vs: Satu Hyvä kuva ! Mää en tekisi tässä mitään toisin enkä korjaisi mitään. Jos korjaisin niin kuvahan oli aivan toinen ja siittä puuttusi se fiilis joka tässä Jukkiksen kuvassa on mukana pitkästä aikaa ! Hienoo !!!
Vs: Satu Todella hienot sävyt. Ehkä voisin katsoa saman kuvan ilman noita helyjä, olisi ehkä vielä herkempi. Mutta ymmärtäen että se on mahdotonta, niin tykkään tästä kuvasta täysillä.
Vs: Satu Minä taas sanoisin, että tämä ei ole miellyttävä kuva, mutta siitä huolimatta tässä on semmoista kiinnostavuutta ja jännitettä mitä Jukkiksen kuvissa ei olla juuri nähty. Hyvä että tyyli muuttuu ja rajoja rikotaan.
Vs: Satu Jaa-a, vaikea kommentoida, kaikkea on jo sanottu, jotenkin tulee mieleen nuoersta naisesta ja tyylistä, että hän voisi olla muusikko, kitaristi ehkä tai basisti, mene ja tiedä. Jotenkin rosoinen mutta kuitenkin herkkä. Kyllä minä tämän "ostan", mielestäni ihan mielenkiintoista nähdä erilaista kuvaajalta.