...eli: Tervetuloa mun keittiöön! Piste sille joka löytää kuvasta ruokaa Ja sitten vielä, kun Wphotographyn kanssa pohdittiin printtien ja vedosten eroja, niin tuossa on vedos!! ...
Pussi Vaasan Ruispaloja kuvan alalaidassa! Mitä voitin? edit: Nii ja hellan oikeella puolella taitaa olla joku puurohiutalepaketti tms.
Eli Matilla on nälkä ja mistään ei löydy syötävää. Matilla on aavistus, että keittiössä on ruokaa - Matti ottaa keittiöstään kuvan ja kysyy foorumilta näkeekö kukaan mitään syötävää? Kyllä tää nykyaika on ihmeellistä! > -skier
Ai sinulla on ihan kokonaan oma säilytyskaappi kiinnitteelle - heraldisella kuvasymbolilla merkitty ihan ylemmän kuvan vasemmassa reunassa
Suosittelen astianpesukoneen ostamista. Paitsi tuossa asunnos olis kylläkin enemmän käyttöä puskutraktorille....
hyvä dokkarikuva. mutta mielummin ihailen moista maisemaa näin kuvassa kuin ihan livenä (ja mä haluun nähdä sen jälkeen siivouksen -kuvan sitten kans )
Ethän Matti ole lopettamassa valokuvaamista vaikka onkin suursiivous meneillään? Hieno kuva... jotain tällaista olen odottanutkin sun kertomien tarinoiden jälkeen... Vielä kun sais kuvan sun "studiosta" ja "pimiöstä". (vai onko sellaiset jo jaossa jossakin?)
Mainiot kuvat! Mihin sitä ruokaa tarvii,kun on kahvinkeitin? Tai vaik ei olisikaan..pannukahvilla sitten..
Se minua ihmetyttää tuossa Matin keittiössä - jos Matti kerran kehittää kuvansakkin tuolla - miten ihmeessä siinä on tuollainen pimentämätön ikkuna? Selvää lavastusta koko homma? -skier
En minä kuvia keittiössä kehitä. Filmit kehitän missä sattuu, mutta pimiö on makuuhuoneessa ja siellä nyt on sattuneesta syystä vähän erilainen "järjestys" kuin keittiössä. Ja olohuoneen järjestyksen näkee vaikkapa tosta "ylioppilas/harrastekuva" setistä