Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

lentokone

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana zoppa, 23 Tammikuu 2010.

1. zoppa

zoppa

218
    0
    0
    piti testata, mitä kamerassa olevilla muokkausominaisuuksilla saa aikaiseksi.... tässähän tämä.

Kuva otettu Pentax kx + pentax 50-200mm linssillä. digitaalifiltteristä löytyi joku color extract tai vastaava ja siitä sitten hävisikin värit kuvasta... perseestähän tuo kuva on ja en tiedä miksi sellaisia ottaa, mutta tuolla muokkaamisella siitä sai edes hitusen hienomman.......tai ainakin minun mielestäni

2. WB

WB Member

207
    0
    16
    Vs: lentokone

Ihan huomattava ero. Millanen kamera sulla on käytössä ja mitä kaikkea kuvalle teit?

3. Vs: lentokone

tuleekohan bannia, jos tämän laitan. noi esimerkkikuvat oli aika karseita... ei oo kameraa, vain vähän Photaria.
    Ois tosin tarttennu olla vähän isompi faili mistä lähteä, nyt menee aika söhröksi tuo reuna.

4. Vs: lentokone

Tästä tulikin mieleeni... Joku vois laittaa uuteen ketjuun jonkun aivan "raa'n" kuvan josta sitten jokainen muokkaisi omanlaisensa näkemyksen.

5. Vs: lentokone

Onhan niitä ollut, ei vaan oikein tykätä...

6. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Tsori, J.W.The NowHere Man, mutta on toi sunkin hieman kuin oudon värisistä Legopalikoista väsätty. Mutta silti luulen hieman ymmärtäväni mitä ajat tuolla väriloisteella takaa - kyse lienee valjusta ja latteasta pois pyrkimisestä ?

Olisi ihan jep tällaisissa ilmoittaa, millä vemputtimella on kuva näpsäisty jne.

Muuten en ole yleensä itse kiinnostunut millä kuvat on otettu tai edes miksi. Mutta tämähän on käsittääkseni ainoastaan tekninen postaus ja kuuluisikin johonkin kuvakäsittelyhaaraosastoon.

7. Vs: lentokone

Ok.

8. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Okei ... nää on kaikki hyvii kuvii --- myös toi 'nyttässäukon' versiofoto.

- Erska, Armahtaja