Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Palkkia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juke.K, 6 Huhtikuu 2015.

1. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    .

Liitetyt tiedostot:

2. Juha Koli

Juha Koli Well-Known Member

1 532
    87
    48
    Vs: Palkkia

Kiva kamera, mut kuka toi pahannäkönen äijä on?

3. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Räpsy mikä räpsy mutta hieno kamera ja mieskin varmasti, onko Plaubel? Nopeesti katsottuna 4x5

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Sulla ei räpsähdä koskaan. Mulla sentäs joiskus.

Voisit Kimo lopettaa mun kuvien kommentoinnin ihan tykkänään. Me tiedetään että et lainkaan niistä piittaa. Et ees oo mun Facebook kaveri jotta voisin tykkäillä sun kuvia että tulis positiivisempaa kommenttia sulta.

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Ei tässä mitään henkilökohtaista ole  mutta kuvahan on räpsy, varmaan en ole yksin ajatukseni kanssa.

6. markku55

markku55 Active Member

Aika pahasti sanottu tuntematta kuvan henkilöä, mutta samaa mieltä Kimon kanssa, eihän tuossa kuvassa ole kovin paljoa arvoa - oikein missään mielessä.
    Isot vanhat kamerat ei tee kuvasta hyvää, vaikka kuva skarppi olisikin - minusta.

7. Vs: Palkkia

"Aika pahasti sanottu tuntematta kuvan henkilöä"... Kyseinen kommentoija pisti huumorilla kommentin itseään esittävästä kuvasta ;-) Noin niin kuin tiedoksi.

Kuvan arvo lieneekin niille, jotka tuntevat kuvatun ja kuvaajan...? Omassa lajissaan hyvä dokumenttikuva niille, jotka ovat olleet mukana kyseisessä tapahtumassa.

8. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Hyvin sanottu.

Ja sitä paitsi en mä ainakaan ota kuvia ja laita kameralaukkua varten. Kuvilla on joku fokus ja se riittänee. Ei niitä tartte sen enempää selitellä. Se ei tee niistä räpsyjä jos joku ei ymmärrä kuvan sisältöä. Jos laitettais kuvia tänne sillä periaatteella että vasta kun laukkulaiset kuvan tajuaa, ei tarttis laittaa yhtään kuvaa esille. Kaikki olis silloin räpsyjä, kun aina löytyy joku joka on toista mieltä. Viisautta on pitää se sisällä eikä kertoa joka kerta.

Katsokaa vaan mun kuvia niin Kimo on joka toisessa käynny sanomassa räpsy.

Höllätkää ryppynarujanne.

Kaikenlaisille kuville on tilaa.

9. Juha Koli

1 532
    87
    48

Kiitos kuvasta, Juke😉  räpsyt on vaan aliarvosrettu laji täällä laukussa. Kuva tuo mukavia muistikuvia mieleen viimekesältä, rento viikonloppu mukavassa porukassa. 

T. Juha

10. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Onko tuo kamera palkki?

11. Juha Koli

1 532
    87
    48

On, Plaubel Peco junior.  Varmaan kevyimpiä 4x5 palkkeja, menee pieneen tilaan ja on aika helppo kuskata mukana metsäreissullakin. 

12. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Ei ollutkaan Plaubel vaan Plaubel junior :)