Vs: Lentävä kalakukko? Etkös voi itse opetella? Sitä varten tänne postitetaan, että opitaan lisää. T Jukka
Vs: Lentävä kalakukko? Ei siinä mee kuin 5 sekuntia. Nettiä varten terävöität suunnilleen amount 50, radius 0.4 ja threshold 1-4. Varmaan muitakin tapoja on, mutta ainakin mun kamerasta noilla arvoilla tulee yleensä sopivaa. Sitten kun on monta kuvaa peräkkäin nettiin, voi painaa ctrl + f, jolloni se tekee aina viimeisimmän filtteröinnin, tässä tapauksessa unsharp-maskin. T Jukka
Vs: Lentävä kalakukko? Jospa mietttisit ajankäyttöäsi uudelleen. Käyttäisit enemmän aikaa valitsemiseen, karsimiseen, viimeistelyyn -- vähemmän postaamiseen?
Vs: Lentävä kalakukko? Emä oikee tieä - on helpompi päättää mikä kuva on hyvä jos on valinnanvaraa... [hymiö]
Vs: Lentävä kalakukko? Ei kerkee, kun on kokoajan kuvattavaa ja ne pitää muokatakkin. Mutta sen verran olen nyt kypsynyt tähän tilittämiseesi että vähennän tänne postaamista ja postaan enempi tuonne toisaalle. Seuraa kävijä laskureita
Vs: Lentävä kalakukko? Kuvat on kyllä hienoja. Nyt vaan pitäis löytää joku joka vielä käsittelee nää kuvat kuvankäsittelyohjelmalla. Sitten niistä saa ihan tauluja seinälle tai vaikka jonnekkin näyttelyyn.