Vs: kasvot vaaleempi kuin maha Kasvot ovat vaaleammat kyllä! Jotenkin tuntuu, että olisi kaivannut pienen tasoituksen varjoihin, vaikka spotilla/suntilla rajatusti partaan, että erottuisi osaksi kasvojen muotoa, nyt tuntuu uppoavan vähän liian syviin varjoihin, toki vain mielipide ja makuasia. Tuo kamera kyllä sopii Pekan viereen/kuvan henkilöstä!
Vs: kasvot vaaleempi kuin maha JPu.n kanssa samaa mieltä että parta häviää vähän liikaa. Koska tarkennus on kamerassa ja hieman epätarkkana kasvoissa ja taustat ovat niin mustat niin tuntuu kuin olisi laitettu kaksi kuvaa päällekkäin. Toisaalta nyt kuvassa on kohteena kamera ja mieleen tulee ajatus että henkilö kameran takana on juuri paljastumassa tai haluaa tulla esiin TAI haluaakin jäädä hieman taustalle. Ajatuksella "kuvaaja ei ole tärkeä vaan itse kuva". Tälläinen olisi aivan omiaan esim. omaelämänkertakirjan kansikuvaksi.
Vs: kasvot vaaleempi kuin maha Valaistuksella hain taiteellisia vapauksia, koska minua henkilönä fyysisenä olentona kera baskerin ei saa kahlita sääntöihin ja muotteihin. Olen nimittäin ylihuomisesta alkaen valokuvataiteilia. Kuva on minun näkemykseni kyseisestä persoonasta ja tollaisenaan juuri sellainen kun halusin.
Vs: kasvot vaaleempi kuin maha vastaa kuvaa jonka olen ekosta saanut.. siis tarkenus kamerassa ennen kasvoja. hyvä kuva, luonteikas.
Vs: kasvot vaaleempi kuin maha Minun mielestäni hyvä ja tyyliin sopiva valaistus,ilman mitään vippaskonsteja. Niin ja kuva itsessään ihan OK. Hyvä Geeäffä
Vs: kasvot vaaleempi kuin maha Onnittelut ammatinvaihdosta! Valokuvataiteilia katsoo silmillaan ja puhuu kamerallaan?
Vs: kasvot vaaleempi kuin maha Ylihuomenna kaikki on toisin ja rullaportaat voivat eheyttää galeidoskooppisen minä-kuvasi.
Vs: kasvot vaaleempi kuin maha Tässä on jotain vanhan ajan fiilistä, ehkä sisällönkin suhteen mutta teknisestikin ennenkaikkea. Vielä kun olisi roskia ja rosoisuutta niin sehän menisi täysin kympistä. Hyvä valokuva, hiukan mun tyyliin ja makuun sopiva kuvaustyyli.
Vs: kasvot vaaleempi kuin maha Olisin hiukan kääntänyt tai siirtänyt kameraa oikealle. Minusta silloin kameran ja pään linja menis paremmin ei niin kuvan keskeltä kuten nyt.