Vs: A3-A3+ printteri Oma suositukseni Epson R2400 - varsinkin jo tarve on laadukkaisiin mv-tulostuksiin.
Vs: A3-A3+ printteri Noi on ikäviä, jos on yli 1 printti kuussa tehtävänä. 12-14 ml musteastioista joku loppuuu joka toisen printin jälkeen. Minusta HP B9180 ja Epson 3800 ovat ainoat järjelliset, jos printtimäärä ylittää sen 1/kk. Jälkimmäisen hinnalla saa kolme edellistä. Helppo valinta.
Vs: A3-A3+ printteri Mulla on varmaan pixmassa jotain vikaa, kun ei ole vielä mikään väri loppunut ja sentään muutamankin kuvan olen printannut.
Vs: A3-A3+ printteri Mistä ihmeestä oikein puhut? Teen printtejä päivittäin ja 2-3 näyttelyä vuodessa, eikä muste ihan tuolla tavoin lopu. MV-tulostuksessa harmaa ja vaalean harmaa muste kuluvat selvästi nopeammin kuin matta- ja ns. photomusta. Aivan samoin kuin värikuvissa vaalean magentan ja vaalean cyanin kulutus on suurempaa kuin vahvempien värien. Kuitenkin mustekasettisarjalla saa aikaan kymmeniä A4 - A3 -valokuvia.
Vs: A3-A3+ printteri Mulla on nyt 4200 pixma ja toi olis kyll, mutta onpas nuppivikaisen hintainen +900e No jos tuolla saa näyttelyvedos laatua niin kyl se sit on sen arvoinen, eli saako?
Vs: A3-A3+ printteri Kyllä mä väittäisin, että saa, mutta joku viisampi voi tietysti olla toista mieltä?
Vs: A3-A3+ printteri Luulisi että saa, miksei saisi. Monessa tilassa A3 on kovin pieni, mutta onhan kuvakoko ihan mielipidekysymyskin, onhan noita A5-koon näyttelykuviakin.
Vs: A3-A3+ printteri Mulla on nyt 2kk kokemus Pixma 9000sta ja ei vielä ole värit loppuneet, A3:ia olen tulostanut vissiin 10 kpl ja sekaista pienempää lisäksi. Photomagenta ja keltainen tosin kuluneet selkeästi enemmän kuin muut, joten niitä täytyy hankkia pian lisää. Lisäksi musteen kulumiseen vaikuttaa huomattavasti paperin laatu, PR-101 (se kiiltävin) vie selvästi enemmän väriä kuin mattaa tulostettaessa. Ja jälki on laadukasta, näyttää valitettavasti jälkikäsittelyn pienet virheet, joita ei aina ruudulla tai ikääntyneelle värilaseriille printatusta A4 huomaa Ja sitten sellainen pikkujuttu, jota en tullut hankintaa tehdessä ajatelleeksi, A3+ koon tulostin tarvii tilaa ympärilleen suunnilleen 75 * 80 cm, minimissään.
Vs: A3-A3+ printteri Kymppikuvia yms. saa tietysti mustesarjalla aika paljon. Oletetaan nyt kuitenkin, että tehdään 30x40 - 30x45 cm kuvaa näyttelytarkoituksiin. Puhehan on nimenomaan A3+ laitteesta. Jos niitä mustesarjalla saa reilut 20 tai vajaat 30 (ei tosin kaikilla printtereillä saa) ja kasettien vaihtotarve tasoittuu aikaa myöten satunnaiseksi, on yksi esim 8 kasetista tyhjä keskimäärin joka 3. tulosteen jälkeen. Ja sekin edellytäen, että printteri on pitempiä aikoja kerrallaan päällä, jokainen käynnistys puhdistustoimineen kuluttaa mustetta.
Vs: A3-A3+ printteri Viiden tuon kokoisen tulostimen kokemuksen jälkeen (Epson 1270/1290/2100/1800/2400) olen edelleenkin eri mieltä. Ehkä se homma toimii eri merkkisillä tulostimilla aivan eri tavoin.
Vs: A3-A3+ printteri Minullakin on ollut käytössä kaikkia noita.... ennen 1270-mallia oli jo EX, välissä 2000P, sitten myöhemmin 3800 ja 4800. 3800 on jo sellainen,jossa mustekasetit riittävät hiukan pitempään, 4800 on vielä kokonaan eri juttu. Yhdeksän Epsonin kokemuksella......
Vs: A3-A3+ printteri Riippuu toki hiukan siitäkin, mitä tulostaa. Lumisia peltomaisemia tulee tietty aika monta....
Vs: A3-A3+ printteri Varovainen ääni HP:n 9180:lle. Vielä en ole ehtinyt miljoonia kuvia tulostamaan mutta tähän asti näyttää erinomaiselta - tosin mun verrokit on jo vähän vanhempia - Epson 2100 ja HP 120. Gp-versiossa tulee vielä Gretagin kalibraattori mukana, jolloin kokonaishinta/laatusuhde on mun mielestä aika hyvä.
Vs: A3-A3+ printteri Juu, semmoinen minullakin kotona on. Kuten sanoit, hinta/laatusuhde on parempi, vaikka Epson 3800 olisikin paljon kätevämpi käyttää.