Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Leluluettelo ja keskustelua siitä

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Riksarst, 20 Toukokuu 2009.

Irtautan tämän nyt omaksi ketjukseen, ettei sotketa enempää
    ketjua Tämänhetkinen kamerakalustonne?
    Joo'o mutta sitten olisi vähemmän leluja joilla leikkiä ;)

Se mitä FF-kennoisessa voitetaan, ei korvaa valovoimaa, josta pää-osin "päällekkäisyydet" johtuvat.

Edit:
    Ei millään pahalla, mutta aina ei mene nallekarkit tasan  ;D

Edit2:
    Osta noi pois, myyn ne kaikki pois 6500,-
    (sisältäen myös 40D rungon), enemmänkin saa tarjota.

Edit3: En myöskään tuota kaikkea mukanani kanna, kuin todella harvoin

Edit4:
    Cyberphoton ostoskorin mukaan:

1. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    117
    63
    Vs: Leluluettelo ja keskustelua siitä

En mä tarvii noita leluja, mulla on omat ja niillä tulen oikein hyvin toimeen. 5D ja siihen pari Zeissin manuaalilasia. Se että ei nallekarkit mene tasan, niin siihen en viitsi edes kommentoida ;)
    Se oli vitsi se tilinumero asia, ju nou...

2. Vs: Leluluettelo ja keskustelua siitä

Niin oli nallekarkki juttukin  ;D
    Alkaa viikko painamaan, vaikka on vasta keskiviikko.

Mutta kaiken myyn jos joku ostaa, jäähän mulle vielä filmivehkeet.

3. Vs: Leluluettelo ja keskustelua siitä

Ei hullumpi ajatus. Saat paljon rahaa ja saatat jäädä muutenkin voiton puolelle. Mulle on ollut vapauttavaa tunnustaa että:

a) en saa aikaan valokuvia jotka miellyttäisivät muita kuin itseäni,
    b) yllämainittu ei muutu vaikka ostaisin maailman hienoimmat pelit.

Nyt olen vapaa loputtomasta laiterimpuilusta ja kuvaaminen on hauskempaa ja nautittavampaa kuin koskaan.

4. Vs: Leluluettelo ja keskustelua siitä

Ja ostan muita uusia leluja... ;)

5. Vs: Leluluettelo ja keskustelua siitä

Oon tässä aikojen saatossa mietiskellyt näitä asioita (kun aikaakin on ollut), että aina tulee ostettua kaikkea mitä ei sitten tarvitse, oikeasti tarvitse, että mitähän jos tekis vain karkeasti ja dumppais pois kaiken ylimääräsen?

Kun ei ole kuin muutama juttu mitä sitä käyttää enempi ja loput on vain sitten satunnaisella käytöllä. Esim Leican lasit möisi pois ja ostaisi sen 35mm Summiluxin tilalle jolla pärjäis enemmän kuin hyvin?

Pentaxin K200 on tod.näk. joka tapauksessa vaihtumassa K7:aan. Jos K200 jättää "varalle", onko järkeä vai kannattaako myydä pois ennemmin jos vaikka tarvitseekin joku kerta vararungon?
    Ja ne opiskat mitä ei kuitenkaan käytä, myyntiin?
    Sitten nuo kaikki muut mittaetsimet, hauskojahan ne on käyttää ja käytänkin suht koht reippaasti ja ne vain mielyttää mua, koko se ajatus siis. Nää varmaan jäisi mut kun ajattelen et parempi olisi jättää VAIN YKSI Leican kaveriksi jos ei sitäkin laiteta myyntiin.

6. Vs: Leluluettelo ja keskustelua siitä

saaks lelulueteloon laittaa skabarit ja niitten varaosat kans?? Jos aletaan pullisteleen, pelkästään Michelinin rataslicksit on puolitoistatonnia kappale, niitä tarttee kisaviikonloppuna 6kpl sitten varaturbo on paritonnia, vielä ei olla autossa lainkaan.. Onneks nää laukun hemmot ei harrasta purjehdusta varmaankaan, kovin tosissaan...