tässä on paperinegan "testien" tuloksia ,valotin kuitupaperin laakakasetissa iso 2 mukaan,pöytä oli kirsikanpunainen,vaikka valo oli suht tasaista ,pöytä alivalottui reilusti,hedelmät melko oikein,kuvaa vain rajattu,ei tehty muita säätöjä.
Vs: asetelma Mä tykkään. Hedelmät muistuttaa musta ihoa tai vartaloa. Mahtaakohan fiilis tulla banaanin arvista tai jostakin.
Vs: asetelma Paljon oli siis valotusaika? Kaunis kuva, ehkei niinkään kuvana, mutta kun huomio kuvaustavan niin se tuo siihen arvokkuutta. Niin ja jos joku näkee hedelmissä jtn kikkeleitä niin voisi jo melkein kyseenalastaa että oisko ehkä katselijassa jtn vikaa?
Vs: asetelma Enpä tiedä onko katsojassa jotain vikaa jos kuvassa näkee kikkelin ja tissit, ehkä vaan liikaa mieli ku vitusta Kuvana minulle ehkä hiukan liian tumma.
Vs: asetelma valotusaika oli jotain 25 sek muistaakseni ,mutta kuten totesin ,kirsikanpunainen pöytä alivaloittui rankasti,kai se on valokuvapaperille myrkkyä
Vs: asetelma Eikös pimiöissä ole punaiset lamput? Jos siis mv paperi ei tykkää punaisesta aallonpituudesta
Vs: asetelma OLen antanut itselleni ymmärtää että paperille valottaessa tietyt värit käyttäytyvät eri tavalla valottuen,korjatkaa jos olen hakoteillä,käytännössä valo oli koko ruudulta tasainen,mutta pöytä jäi tummaksi.
Vs: asetelma Kyllä on hieno, pidän tuosta efektistä kun pöytä on jäänyt mustaksi, hieman on kuitenkin pöydän struktuuria näkyvissä banaanin vieressä.
Vs: asetelma Joo tosiaan se punainen ei taida juuri paperia valottaa, koska paperi on herkkä (vain) vihreälle ja siniselle valolle. Hauskasti tuli tämä ominaisuus tässä esiin ainakin.