kaikki vanhat taidot on hieman ruosteessa. koulun kuvankäsittelytunnin inspiroimana otin kameran kouraan taas kerran. hyllyssä se oli maannut jo niin kauan etten enää tiennyt toimiiko se enää. foorumikin on muuttunut ihan erinäköiseksi siitä kun viimeeksi täällä olin. minä olen varmaan ihan samallainen yhä. toivotonta =) hauskaa talven odotusta kaikille tutuille ! edit: jos kriittisesti katsoisin tätä kuvaa niin ei se yllä todennäköisesti parhaimmistoa hipomaan omassa kuvakokoelmassani. mutta oli niin kiva istua muutama tunti photoshopin äärellä että tämä kuva olkoon ihan pelkästään tekemisen ilosta, ja sen kunniaksi oikeutettu julkaisuunsa.
Vs: come back, ainakin kuvan verran Ensin soi (päässäni) J.Karjalaisen "Merenneito" ja sitten putkahtaa esiin kuva kauniista Keijasta! Onkohan tää unta?
Vs: come back, ainakin kuvan verran Wellcome back \o/ Tosta koulusi kuvankäsittelykurssista en sano yhtään mitäään.
Vs: come back, ainakin kuvan verran Jeh, sitä samaa sinulle. Ja kiva huomata että olet palannut, ainakin kuvan verran