Löytyykö keneltäkään kokemusta ohueksi jääneen tmax100:n tukevoittamisesta seleenitoonerilla? Isot pojat internetissä sanovat että tuo voisi jeesata - vuodenvaihteessa avattu d74 ei sitten enää ollutkaan kunnossa. Better yet, löytyykö keneltäkään pk-seudulta ylimääräistä litkua niin pääsen testaamaan?
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? Mun mielestä se ei voi vahvistaa kuin huippuvalot tuhdimmiksi. Lasinohuet varjoalueet eivät siitä tokene - eivätkä voikaan kiinnityksen jälkeen. Samalla kokonaiskontrasti lisääntyy.
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? ● On oltava erityisen varovainen mikäli käyttää seleenisävytettä! Itseltäni meinasi taju mennä aikoinaan kun sävytin vedoksia altaasta avonaisen ikkunan äärellä. Soitin silloiseen Myrkytyskeskukseen, josta kerrottiin, että sävyte muuttaa mm. veren koostumusta sisäänhengitettäessä. http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/myrkytystietokeskus/Sivut/default.aspx Taidegraafikon työsuojelu
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? No joo, aika karua tekstiä tuolla - ei nuo kuvat nyt niin hyviä ole että kannattaisi ruveta riskeeraamaan. Pitää vaan alkaa merkitsemään noihin kehitteisiin koska ne on avattu ja heittää jämät ajoissa pois.
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? Kannattaa myös harkita nestemäisiä kehitetteitä. Ainakin HC-110 ja Rodinal säilyvät lähes ikuisesti.
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? Itse sävytän lähes kaikki vedokset seleniillä ja liuos jolla touhuillen on sen verta laimeaa että (alle 1% seleeniä) että taitaa passiivinen tupakointi olla vaarallisempaa. Hieman ihmettelen tuota BenKaila:n linkittämää taidetyösuojelu linkkiä jossa jokainen märkätyöskentelyyn tarkoitettu kemikaali on "kielletty" Luultavasti jostain jenkkilästä kopioitu koko teksti.
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? D74 itseasiassa tulee tehokkaamaksi kun se ikääntyy.. ei mun käsityksen mukaan kuole kuten esim. XTOl voi mahdollisesti tehdä. Veikkaisin ihan vaan alikehitystä tai alivalotusta. Nopeasti lukastuna porukka näyttää puhuvan 2kk virallisesta - 1v säilymisajasta. Itellä ihan ok säilynyt kyl lasipullossa, enkä ole edes jääkaapissa jaksanut pidellä.
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? Vetokaappi, kuonokoppa, sopivan plaatuiset kumihanskat (muistaakseni nitriili toimii useimmissa tapauksissa) ja tekemään. Ne litkut pitää myös toimittaa hyvin merkittyinä myös ongelmajäteasemalle, eikä suinkaan kaataa viemäriin, koska saattavat tehdä selvää biologisesta vedenkäsittely ja -puhdistusprosessista.
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? Ohi aiheen kun mennään niin mikä suodatin maskiin olisi riittävä seleenitoonerin kanssa pelatessa? Tuolla linkin takana puhuttiin P3-suodattimesta mutta en oikein ymmärrä miten hiukkassuodatin voisi riittää, eikös joku kaasusuodatin olisi tarpeen (A jotain tai yhdistelmäsuodati?). Mulla on pimiö kylpyhuoneessa mutta siellä en taida kuitenkaan uskaltaa ruveta seleenin kanssa pelaamaan vaikka maski olisikin, ajattelin jos parvekkeella. PS. Mulla olisi seleenitooneria ja voisin kokeilla mitä se tekee alivalottuneelle negalle, mutta en taida viitsiä erikseen, mutta kunhan rupean sillä toonaamaan niin sitten.
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? Kummasti kadonnut aiheeseen liittyviä kommentteja? Kapa
Vs: Seleenitoonerilla ohuita negoja pelastamaan? 3M ohjeen mukaan tosiaan P-suodatin: http://multimedia.3m.com/mws/mediawebserver?mwsId=66666UgxGCuNyXTtOXMEm8TEEVtQEcuZgVs6EVs6E666666-- Haluaisin kyllä vielä varmistuksen jostakin muusta lähteestä.