Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lehmän pää..

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nupponen, 11 Marraskuu 2005.

...seipään nokassa

1. arn

arn

145
    0
    0
    :) Tykkään lehmän kalloista. Sopivan synkkä fiilis. Mutta hiukkasen tumma yleissävykin tässä kyllä on. Olisko kuva vielä parempi, jos kallo erottuis taustasta paremmin? Taustan sävyjä olis ehkä voinu photaroida vaaleammiksi mv-käännössä?

2. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Näkisin niin, että tämän on hyvä olla tumma ja kallon hieman käydä varjojen mailla, koska kallo kuvautuu samaanin varustuksena, joilla juuri luodaan yhteys pimeän puolelle (kuolleiden maailmaan ja alitajuntaan) - eli kallo ikäänkuin oikeasti _on_ puoliksi pimeän puolella.

3. Jätetty tarkoituksella alasävyiseksi ja toi on muutenkin aika hemmetin lähellä sitä, mitä oli mielessä kun tätä tänne väänsin..

Kuvaa on kallistettu tonne "pahan" puolelle jne.

Katsotaan nyt mitä ajatuksia tää muissa silmäilijöissä herättää, vai herättääkö mitään..

4. Tr-Anssi

Tr-Anssi Member

81
    0
    6
    Kovasti 'leijuu ilmassa' mun mielestä, ehkä tuo kohtisuora kuvakulma ja seipään piiloon jääminen aiheuttaa tuota. Aika tiukka rajauskin. Kiva kohde kyllä mutta itse siis olisin ottanut erilaisen kuvan ;)

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Oikein hyvät sävyt, muuten en vaan tajua ;-)

6. No se onkin huolestuttavaa jos näistä mun kuvista alkaa jotain tajuamaan..

Olen kyllä hieman huolissa tuosta mvuoresta, niin hyvin osui kommentti kohdalleen :)

Tämä kuva on yhdestä levynkansi projektista jostain 10 vuoden takaa. Orkkis 6*6 dia on kateissa ja löytyi enää skannattu/rajattu versio...