Vs: Ei ristin sielua Komea on jono ja kuva jotenkin kivan harmaa! Ehkä yksinkertaisamista eli joko kuvakulmaa/ rajausta pohtisin vielä kuitenkin. Hieno joka tapauksessa, Higg
Vs: Ei ristin sielua Jäin pohtimaan kuvan nimeä. Tässähän on ristejä vaikka muille jakaa. Eikö ristillä ole sielua? T Jukka
Vs: Ei ristin sielua No just. Osuit aika kohdalle. Onko tässä oikeita ristejä ja näilläkö on sielu? Jotenkin tältä tasolta kuvaa mietin.
Vs: Ei ristin sielua Syvällinen, komea otos. Ainakin minun silmässäni ristien luoma hieno rytmi menee rikki noista perhanan vaakalinjaisista sähköjohdoista. Olisit katkaissut ne --# Mablo
Vs: Ei ristin sielua Siis oikeasti mietit? Mulle ainakin tulee mieleen kuvasta nimeen yhditettynä heti sellainen asia ja laajemmaltikin ristiin liittyvät asiat. T Jukka
Vs: Ei ristin sielua Mä silmät luon ylös taivaisiin.., mutta millainen sielu näillä risteillä pitäisi olla ja mistä sen pitäisi löytyä, tämä täytyisi tietää ennen kuin voi yhtyä rohkeaan väitteeseen? Minun makuani ajatellen kuvassa kaikki ristit ja langat ja muut reuskottavat ikävästi levällään. Tulee ihan mieleen sotamies Viirilä Tuntemattomasta sotilaasta. Viirilän loppuhan on tunnettu, omat ampuivat.
Vs: Ei ristin sielua Kyllä. Hieno tunnelma ja tosiaan parani sähkömiehen käytyä maisemassa. Kuvan fiilis on sekoitus 33poloven mainitsemaa Tuntematonta ja "dollaritrilogiaa". Aika hyvin kun lähtökohta on suomalainen vaaramaisema sähkötolppineen.
Vs: Ei ristin sielua Jos kuvaa pitää pohtia juuri (k)ristilliseltä kannalta niin tässä ollaan lähestymässä valkeutta. Siellä se on - vähän matkan päässä, mutta ei ihan saavutettavissa.
Vs: Ei ristin sielua Kukaan ei ole vielä huomannut kuvassa piileviä uuden ja vanhan kontrasteja, joita voisi kaivella esiin syventämään kuvan harrasta sanomaa. Ristipylväät ovat selvästikin marssimassa kohti valoa, jonka osa on jo saavuttanut.
Vs: Ei ristin sielua Joo mulla ei toi kuvankäsittelu tahdo onnistua. Ite en ole sävyistä ihan tyytyväinen. Mutta yksi seikka jonka haluan vielä sanoa tästä kuvasta on se että tässä on mustia ristiä ja valkoisia ristejä. Ja takana olevan simpsiövuoren juurella on hautuumaa. Eräs sanonta täällä on "simpsiöllä sitten on aikaa levätä".
Vs: Ei ristin sielua No valo on kyllä se mikä on. Tarkoitin harmaiden sävyjen esiin kaivamisella. Sitä en osaa.
Vs: Ei ristin sielua Niinpä niin... Lopetellaanpas täältä suunnalta, taas, tällä kertaa. Ei kukaan snaijaa enää mistään mitään. Kuin eri kieltä pamlattais; Kaikki hiffataan aivan persuuksilleen Mut' ei se haittaa. Hauskaa itsepäisyyspäivää vaan sullekin. Ynnä kaikille muillekin neropateille. Kiva! Tsaudi. - Eero