Vs: Lehden luin Niin..... kait sitä kovat jätkät ovat Kairon kaduilla kuvaamassa.... Meille muille vaikutelmat aiheesta välittyvät mm. kansainvälisen kuvatarjonnan kautta, siis runsaan kuvatarjonnan välityksellä. Sekin on todellisuutta. Katselen tämänkaltaisia kuvia mielelläni - vaikka epäilenkin, että kyse on taiteesta, siis minulle käsittämättömästä asiasta.
Vs: Lehden luin Erittäin hienoja kokoonpanoja. Kuvittelen jopa ymmärtäväni, mistä näissä on kysymys. Titteli ei kyllä toimi, jos sen verran saa narista.
Vs: Lehden luin Musta nimi passaa hyvin noille ajatuksille. Lehtien sivujen kepeys, mielikuva ja tajuntateollisuuden tulva ja samaikaisesti jossain on kyse tunteiden ahdingosta, olemassaolosta. Nimi antaa ainakin ilmaa mun ajatuksille. ..viittaus kunkin aamunavaukseen keittiönpöydällä. arjen Hesarit, viikonlopun leffaputki ja kuukausittainen unelmapläjäys. Tuon kaltaisia ajasta vastuuta ottavia triptyykkeja pitäisi kai itse kunkin pohdikella ja toimia. Ihan vain omine painotuksineen. t. Manual