Harvinaisen hyväkuntoinen, alkuperäinen väri ja sopii käyttöön tai keräilijälle. Hp. 60e + postik. Tiedustelut fotari@jippii.fi
Vs: Legendaarinen aito Linhof kinopää Multa voi tiedustella samanmoista kuulapäätä. Kerää koko sarja!
Vs: Legendaarinen aito Linhof kinopää Hieno pää, mutta eikö kuulan sijasta kino-? K. ...äh, niinhän tuossa lukikin.
Vs: Legendaarinen aito Linhof kinopää Tää on vielä se 3D-malli, joka on käytössä todella näppärä. Pystykuvien ottaminen ja/tai vaatraaminen ei tuota tuskia. Lyhyen käytön jälkeen kädet osuvat ruuveille katsomatta. Tää malli on mulla eniten käytössä - suosittelen. Hintaa pidän kohtuullisena.
Vs: Legendaarinen aito Linhof kinopää Minkä kokoinen tämä mahtaa olla? Esim. jalustaa vasten ja kameraa vasten, korkeus, kepin pituus. Pienempi ruuvi siinä näkyisi olevan.
Vs: Legendaarinen aito Linhof kinopää Jos jompaa kumpaa linhof -kinopään omstajista kiinnostaa vaihto slik 800 kuulapäähän, niin laittakaa yv:tä.
Vs: Legendaarinen aito Linhof kinopää Siis minulla löytyy kuula. Linhof Kugel Panorama Kopf II / Precision Tiltop II
Vs: Legendaarinen aito Linhof kinopää Jos minua houkutellaan vaihtamaan, niin en näe syytä - miksi. Lautanen on 3 tuuman luokkaa, sormipyörät ovat yli 5-senttisiä. Hasselilla toimii aivan helposti. Tikku on sopivan lyhyt. Ei töki, niinkuin isommassa mallissa. Sen muuten saa kiertoliikkeellä lukituksi pallonivelen avulla haluamaansa kohtaan, vaikka pois tieltä. Tikun sisällä on reikä, johon saa pitkän lankalaukaisimen. Siinä syitä, miksi en vaihda
Vs: Legendaarinen aito Linhof kinopää Ja huonoa sellaista! Mä en oikein puhu samaa kieltä ton mun kuulapään kanssa