Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

P:t vauhdissa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tipe, 25 Helmikuu 2006.

Kiihkeä rytmi, 'steamy windows' ja kaikki...vain karvanopat ja subbarin jumpsutus uupuu....

1. vn

vn

1 464
    0
    0
    No, meni sitten kertaluokkaa paremmaksi kuin omat vastaavat. Pannaus on kohdallaan just eikä melkein ja auton maalin kiilto elävöittää kuvaa hienosti.

Vesku

2. ar

ar

432
    0
    0
    Veit sanat suusta. Nappilaukaus. Vanteet ja kirkas maalipinta on upeet.

3. Heppu

Heppu

384
    0
    0
    Sitä on käyty tänään Hotelli Jämsä Rallia katsomassa
    Hienosti onnistunut hieno kuva.

4. T_Ni

T_Ni

507
    0
    0
    Hyvä on, siis kuva. Olin tuolla itsekin, kuvien käsittely on vielä kesken. Saas nähdä viittikö tämän jälkeen laittaa mitään esille.

5. Kuten jo todettua, tämä on hieno. Vähän minusta kuitenkin turhan keskellä. Alhaalta voisi ainakin nipsaista pois ja miksei vakka siivun takaakin.

6. T_Ni

T_Ni

507
    0
    0
    No eipä ollut yhtään hyvää pannausta mun kuvissa. Kerrotko aloittelijalle millä suljinajalla ja kinovastaavalla polttovälillä tämän otit.

7. No tää on kuvattu 70mm polttovälillä ja tuo aika sitten riippuu niin pirusti paikasta, missä näitä kuvataan.
    Tässä kuvassa 1/80s oli aika ja paikka oli suhteellisen nopea kohta, hivenen enen EK4:n maalia. Käytännössä ajalla 1/125s ois blurrannut kanssa, mutta hain hivenen pidempää viivaa taustaan.

Loppujen lopuksi tää on vaan sellainen täyteräpsy, mitä otin kun ei oikein paikoille kerennyt peliaikaan... eli olin aamuvuoron töissä, enkä kerennyt sinne 2. pätkän 'reiälle'. Se näissä pimeissä ralleissa on vittumaista, kun niitä kuvauspaikkoja ei kerkiä etukäteen 'scouttaamaan' kelin/valon mukaan, kun ei tiedä reittiä ajoissa.Siis, jos ei pääse aamusta liikkeelle.
    Tänään ois ollut pirun hyvä keli kyllä päiväsaikaan, mutta jos eka auto lähtee klo 15.45 pätkälle mihin kerkiät, niin eipä siinä enää valoisaa tahdo jokaiselle kulmalle riittää.

8. Oooh! Onkos tää Coupe Corolla vai näenkö harhoja?

9. Heppu

Heppu

384
    0
    0
    Kyllä tuo näyttäis olevan corolla, ainakin se on Toyotana kisaan ilmoitettu.

10. Kyllähän tuo on se 'karvanoppa-teinix' mallin Corolla.
    Oli erittäin suosittu liiättelyvehje meikäläisen ensimmäisten autojen aikoihin.

11. Timo

Timo Member

244
    0
    16
    Ei taida enää tätä coupea(ke25?) paljoa näkyä tien päällä ainakaan amiksilla karvanoppakäytössä, enemmän taitaa olla karvanoppa-dx(ke70) mallia tai sitten vanhempaa ke20/30 mallia.
    Mutta itse kuvaan, hieno on.