Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Aamu kuvia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 1 Lokakuu 2010.

1. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Niin?

2. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Aamu kuvia

Kaunis aamu.

Pikkusen liikaa terävöitystä paikoin ja jotain muuta "epäluonnollista" luonnomaisemien jälkikäsittelyä. Tosin mä katson kuvasi myöhemmin tarkemmin uudestaan - mulla on kiire nostelemaan kaloja lätäköstä nyt ... !

Mut ihan kivaa.
    Itse ei päässyt nyt aamulla kuvaamaan (mutta eilis iltana oli kaunista sumua täällä meren rannalla kun oli pojan kanssa katselemassa tähtiä).

Kaikea hyvää sulle Jari. Toivoo - Erska (mulle jäi huono filis siiitä sun lapsen synttärukuvakritiikistäni ja pyydän anteeks ... se ei ollut vinoilua - uskon että snaijasitkin. Halusin silti tän sanoa - sulle kun mielestäni aotaan turpaa ihan liikaa. Mä pamlasin vaan kuvasta. Minusta olet jepulis ukko. En halua sinua loukata ikinä).

3. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Voi Erska sentään:D
    Poistin kuvat koska niissä oli lasten kavereita ja poistin ne sivuiltani.
    En loukaantunut siitä että et pitänyt kuvista.

4. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

Oot sitten käynyt Porvoon viimeisimmällä tappopaikalla.
    Eka jotenkin todella karkealla tavalla hieno, aurinkinko ja sumu tekee siitä makeen. viimeisessäkin on jotain upeeta, tosin kuvaa synkentää se hengenriisto mikä äsken suoritettiin siellä.
    Itsekkin kävin siellä jokin aika sitten mutta lammen läpi ei näkynyt vettä laisinkaan, sen pinta oli siis aivan täynnä jotain vihreää puun nöyhtää. Tosin en oli noin hienoa kuvaa saanut sieltä kuiteskaan.

5. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Ensimmäisessä on kyllä hyvä tunnelma ja pylväiden harmonia.

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Eka kuva on kyllä komea. PItäs joskus itte päästä aamulla liikkeelle

7. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Raimo perskatti,palkki olalle ja sumuja kuvailee,tosin järvisumuja ei juuri sielläpäin ole mutta muuta kivaa varmaa löytyy. t kimo

8. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Kolme ylintä komeita tutulla JS- tyylillä, Higg

9. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

Eka ja kolmas ihan jees. Ekassa vahva fiilis että valuis oikeelle, mut voi johtua vinoista tolpista... Kyl noit kattelee.

10. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Skönellä (anteeks siis merellä) on hienot sumut aamuisin usein.

Just tulin rantsuun pikku paatillani. Oli tyyni ja kaunis meri - pimeää ja tähdet loistivat taivaalta - esteettä katsoivat minuun.

Rakastan merta.
    Ja tähtiä.
    Mä Rakastan !

Olen Erska.

11. Vs: Aamu kuvia

No niin olet ja hyvä niin.

12. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

OK - mulle tuli vaan surullinen olo kun mä pelkäsin että mä loukkasin (sittenkin) tunteita.

Uskon että säkin olet pohjimmiltasi herkkä mies.

Ja jos kritisoi väärällä tavoin kuvia joissa on rakkaita ihnmisisä voi se ottaa pattiin.

Kiitos ryhdikkyydestäsi ja miehekkään suoraselkäisestä asenteestasi kömpelöön kuvakritiikkiini - Sinusta olisi monilla paljon positiivista opittavaa tästä asiasta.
    Asenne asioista ylipäänsä. Monet snaijaa sut (useinkin) päin honkia - pelkään ...

Terveisin,
    Erska

13. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Joo, pikku vinkki, pidä huoli että akut on ladattu:D
    Heräsin tänä aamuna ajoissa kuvaamaan, mutta lähtiessä huomasin että kameran molemmat akut oli tyhjiä. (eka kerta ikinä että mulle noin on sattunut)
    No filmi kamerassa oli akku ladattu ja sillä kävin pari ottamassa, ei kyll ollu kunnon sumuja.
    Huomennna uusi yritys.

14. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Tänään oli kyllä sumua vähintään riittävästi. Akku vaan heikossa latingissa, ei tosin niinkään kamerassa.

15. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 965
    45
    48

Ollaan sitten saman kerhon jäseniä. :)