MYYTY: Nikon D800 Myydään 2012 kesällä ostettu D800. Kunto on hyvä, kulmissa hieman käytönjälkeä, muttei vauriota. FX-kyltin alla lienee suurin hiertymä, josta on erikseen kuva. Näyttö on virheetön, koska näytönsuoja on ollut aina päällä ja se onkin itse hieman kulahtanut, mutten ole itse nähnyt tarpeelliseksi ostaa uuttakaan. Shutter count näkyisi olevan pyörähtämässä juuri 20 000:n puolelle eli kovaa ajoa vaan. Mielestäni laatikko sisältöineen on jossakin tallessa. Voin tarkastaa, jos se ostajaa kiinnostaa tai viimeistään postittaessa. Mukaan tulee tietysti laturi ja kaksi Nikonin akkua. Hp: 1050e Nikon AF-S 16-35mm f/4G Myydään 2012 alkuvuodesta ostettu Nikonin laajiszoomi. Tälle on ollut hieman vähemmän käyttöä viime aikoina, joten ikäisekseen kunto on todella hyvä. Aina nokalla ollut suoja kaipaisi perusteellisempaa putsausta (tulee mukana), mutta sen alle on päässyt ajan myötä lähinnä pari pölyhiukkasta. Hp: 850e tai jokin vaihdokeista (kts. alempaa) MYYTY: Nikon AF-S 85mm f/1.8G Myydään syksyllä 2016 ostettu 85mm. Tässä on siis vielä runsaasti takuutakin jäljellä. Uusihan tämä käytännössä on, joten tästä ei löydy mitään mainittavaa ja nokalla on aina ollut Hoyan antistaattinen suoja (tulee mukana). Myyn nämä, kun siirryn kokonaan Fujifilmin järjestelmään. Voin siksi myös vaihtaa tiettyihin Fujifilmin objektiiveihin. Lähinnä olen kiinnostunut 10-24mm:stä ja 23mm f2:sta. Välirahaa lasketaan tietysti tapauskohtaisesti. Hp: 450e Myyn myös kaikki yhdessä pakettihintaan 2200e. Kuvia löytyy täältä: https://www.dropbox.com/sh/2k0mmqov4zfmvs1/AADpFZl0UQ2tsp9IpjFw38GLa?dl=0 Ota yhteyttä YV:llä tai oilahti ät gmail piste com