Vs: Laru Hieno! Kiva nähdä täällä joskus mustavalkoisia maisemakuviakin. Olisin kyllä rajannut vasemmalta saarentyngän pois. Muuten sommitelma on hyvä.
Vs: Laru Minä en. Nyt tuo saarentynkä vahvistaa horisonttia ja tasapainottaa kuvaa yhdessä ylänurkan neljännespilvenhattaran kanssa, kun toisessa reunassa kuitenkin on aika paljon tavaraa. Tämä kuitenkin vain oma mielipiteeni.
Vs: Laru Minä olisin. Onhan tämä näin tasapainoisempi, mutta tasapainoisuus on tylsää. Näyttäisi tulevan vauhdikas ja avara kuva jos rajaisi.
Vs: Laru Komea on kuva tää. Rajaus on hyvä näin, mutta olisi se hyvä myös rajaamalla saaren pois. Mietin myös neliöformaattia niin, että vasrn reuna rajaisi tuon saaren juuri ja juuri pois.
Vs: Laru Minua kyllä kiusaa kun muuten rahaullisessa kuvassa on laitettu kiintopiste noin lähelle alareunaa. Eihän kehykset ole läiskitty kuvan päälle? Jos on, niin löysäisin eteenkin alhaalta rajausta ja vähän ehkä vasuristakin.
Vs: Laru Joo, kuva on todellakin hieno. Minun mielestäni liian paksut kehykset, mutta lähellä sopivaa paksuutta.
Vs: Laru Kehykset meni öfvermarkin puolelle, mutta onpas komia kuva. Olisipa mukava nähdä se kunnon printtinä, eikä tämän läppärin kälyiseltä näytöltä.
Vs: Laru Kiitoksia kommenteista. Kehykset siis taisi tosiaan mennä vähän överiksi. Seuraavalla kerralla pienemmät. Kuvaa ei ole pahemmin kroppailtu, 6x7 negatiivin päistä on nipsaistu vähän pois skannauksen aiheuttamia juovia (huono pidin & kupru filimi). Valitettavasti ei siis alalaitaan löydy lissee tilaa, mitä kieltämättä olisi voinut sommiteluvaiheessa jättää. Tuo saaren kärki on jätetty tarkoituksella tuonne vasempaan laitaan. Tasapainottaa kuvaa allekirjoittaneen mielestä. Noh onneksi paikka on lähellä. Tiedä jos vaikka kävis ottamassa identtisen kuvan mutta talviaiheisen. Ja sitten yhden ilman sitä saaren kärkeä ja ja ja .... : )