Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset Kyllähän tuo lähteminen tuonne jonnekin vähän kutkuttas tämmöstä märkäkorvaa vaan oppiskohan sitä tuohon mennessä saamaan ees jonniinmoisia kuvia tolla 4x5:lla - hmmmmmm
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset Noilla reissuilla saa noilta konkareilta (jos sattuvat mukaan) kullanarvoisia vinkkejä ja opastavatkin jos tarve vaatii
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset Mä luulen että toi Jurmo ei sovi valitettavasti mulle. Olen ollut himasta viikot pois nyt kahdeksan viikkoa ja vielä ollaan neljä, niin epäilen ettei hallitukselta irtoa lupia heti ekan yhteisen viikon jälkeen Mutta muuten kyllä jos vain aikataulu natsaa.
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset (Jurmo/Utå) Ollin kanssa juteltiin tänään ja hänellä oli ehdotuksia Jurmo/Utå tapaamisesta. En nyt enää muista miten meni niin Olli voi tarinoida itse tähän
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset (Jurmo/Utå) Jurmon/Utön reitillä liikennöi yhteysalus Rosita, jonka aikataulut löytyy http://www.ely-keskus.fi/documents/1019 ... dea4e1c210"]http://www.ely-keskus.fi/documents/10191/245291/Eivor+syksy+2013-talvi+3.5.pdf/2f265802-afcd-4c23-b6a8-41dea4e1c210 Jos aiotaan käydä molemmilla saarilla, niin mielestäni parasta olisi mennä tiistaiaamuna Jurmoon, siirtyä sieltä parin yön jälkeen torstaina Utöhön ja palata lauantaina (tai sunnuntaina). Näin minä olen siellä käynyt, sopivasti aikaa kummassakin paikassa. Tiedän hyvin, että tämä on enemmän kuin pidennetty viikonloppu ja siksi ei varmaan käy sellaisille, joiden harrastusta työ rajoittaa. Pelkkään viikonloppuun ei kuitenkaan oikein mahdu molemmat saaret, sitten pitäisi valita jompikumpi. Jurmon mökit tahtovat olla viikonloppuisin pitkälle varattuja. Olli
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset (Jurmo/Utå) Onko minkälaista käsitystä minkälaisista kustannuksista nyt puhutaan tuollaisen ti-la(su) kuvausreissusta lauttamatkoineen (mistä laiturista?) ja auto ilmeisesti jätetään rantaan (vaikka Rosita ottaakin näitä mukaan)? Jos olisi varaa, niin voisin ottaa kyytiläisen tsadista jos on autoa tuolloin ja edes ylipäänsä varaa.
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset (Jurmo/Utå) Kustannukset muodostuvat matkoista Pärnäisiin (satama), Jurmon mökkimajoituksista, ehkä n. 30e/hlö/yö ja majoituksista Utössä, mikä on samaa luokkaa tai kalliimpi, jos yövytään hotellissa. Lisäksi tietenkin tulee ruokailut. Jurmossa ei ole kauppaa, sinne ruoat on vietävä mukanaan. Utössä on sekä kauppa että ravintola. Matka yhteysaluksella ei maksa mitään.
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset (Jurmo/Utå) Eli majoitus noin 150e/hlö plus ajot ja muut henkilökohtaiset menot siis. Todnäk en osallistu. Hyvänlainen reissu kuitenkin jos pystyisi osallistumaan. Tuo olisi varmaan vain kuvaamista, kehitys/pimiöhommia tms ei liene mahdollista järjestää?
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset (Jurmo/Utå) Kyllähän tuolle hintaa kertyy, mutta reissu olisi aika upea kuvaamisen kannalta. MV-kehitys ja orhofilmin (jota itse käytän) ei ole ongelma jurmon mökeissä. Onhan tuota filmiä tullut kehiteltyä lapinreissuilla teltassa ja vesihaude nokipannun avulla Hotellissa vielä helpompaa kun on kylpyhuoneet ja juokseva vesi Työvammaisilla voisi olla vaikka "sairasloman paikka" ;D Mulle sopisi parhaiten pe (tai la) lähtö ja mökkitilanteen vuoksi Utå aluksi ja sieltä sunnuntaina siirtyminen Jurmoon ja tiistaina mantereelle. Miltäs tällanen muille kuulostaa?
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset (Jurmo/Utå) Oma osallistumiseni kyseenalaista nyt kun vasen jalkani meni vähän rikki tapaturmaisesti viikonloppuna :/ Kuvailut saa hetkeksi unohtaa kun sauvojen kanssa ei kameraa kanneta.
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset Pitänee pakata kameralaukku ja villavaatteet valmiiksi, jos Jurmoon lähtijöitä löytyy nyt loka-marraskuussa. t. manual
Vs: Large Format kuvaajien kokoontumiset Mulla ei nyt työ toistaiseksi haittaa harrastuksia, niin voisin koettaa osallistua jos keskarikameralainen vaan mukaan mahtuu.