Vs: Lapsikuvia (hyviä) Hyvää ... terassi on pahasti kesken vaikka oluet on jo nautittu. Siperian poja sai mennäviikolla sirkelin lämpimäksi ja nyt kamala nippu siperian lehtikuusta pihalla.
Vs: Lapsikuvia (hyviä) En tiiä mihin oot tottunu, mut oikeessa saunaillassa käy ambulanssi ja poliisi ainakin kerran. Joskus useemminkin.
Vs: Lapsikuvia (hyviä) sorry, ei yhtään tuttua polisia tai ampulanssikuskia saunakaveriksi ... joudun tyytymään elämäntapataiteilijoihin.
Vs: Lapsikuvia (hyviä) Sopiiko, että poikkeen? Mulla alko just kesälomat ja kaikki. Paat saunan kuumaks, löylitään oikeen perkeleesti ja mietitään asiat valmiiks?
Vs: Lapsikuvia (hyviä) Kaikenlaisilla sivustoilla on erilaisia ilmiöitä ja erilaisia keskusteluketjuja. On mielenkiintoista, että teet ja julkaiset tämän päätöksen tässä viestiketjussa, etkä oman tuoreen kuvasi yhteydessä. Et ole myöskään tehnyt mitään asiantilan parantamiseksi. Viestisi edustaa siis kolmatta huonoa juttua: ulkopuolista vittuilua ja toisaalta osaltaan asiaa kaksi: kerjäystä. Pitää ainakin välttää ko. kuvasi kommentointia, koska se menisi hukkaan.
Vs: Lapsikuvia (hyviä) Saunotaan saunotaan... riittääkö tunnin varoitusaika, sen varran kestää kivet lämmetä.
Vs: Lapsikuvia (hyviä) Ja saltikov ei vastaa edelleen. Saat ottaa Jarin mukaan!! Saunotaan nyt kunnolla.(?)
Vs: Lapsikuvia (hyviä) Tekninen todistusaineisto tukee syytteitäsi. Kommenttini foorumin ilmapiiristä koski sitä yleisesti. Siren on ollut sekä kohteena että toimijana, joten mielipiteeni oli osin myös häntä puolustava. En kuitenkaan rakentanut viestiäni riittävän selkeästi, jotta sen osien kattavuus ilmenisi selkeästi. Tämän viestiketjun valitsin sattumanvaraisesti niiden joukosta, joissa mainitsemiani piirteitä ilmeni. En koe kykyjeni riittävän asiantilan parantamiseksi. Käytän siksi ainoaa keinoa, jonka olen joskus huomannut toimivan: sanon suoraan, kaunistelematta. Sillä kieltämättä on joskus kielteisiäkin vaikutuksia. Minulta kysyttiin ja vastasin. Ulkopuolista? Yli kahdensadan viestin jälkeen yhä ulkopuolinen? Mitähän se kertoo? Ja jos kuvan esille asettaminen noin suoraviivaisesti on mielestäsi kerjäystä, niin sittenhän me kaikki olemme kerjäläisiä.
Vs: Lapsikuvia (hyviä) Hieman huolestuttaa nämä ilmastolaitoksen miehet, jotka aukeilevat ilmapiiristä. Lähinnä siitä että eivät ymmärrä itse huonontavan enemistön mielestä hyvää ilmapiiriä lausunoilaan. Sen verran on kokemusta näistä nettifoorumeista että, selvästi on nähtävissä tarvetta vapaamalle ilmapiirille ja sellaisella foorumilla riittää kävijöitä, kun taas tiukan ilmapiirin foorumit ovat tyhjillään (kameraseura). Täälläkin on mielestäni paria urpoa lukuunottamatta lähinnä hyvän tahtoista kuitailua, joka mene satunaiselta kävijältä tai tyhmältä yli hilseen, itse en tosiaankaan hermostu/loukaannu kuitailusta, en edes parin urpon pahantahtoisesta. Jos vastaukseni mielestäni hölmöihin komenteinhin, vaikuttavat jonkun mielestä raivoamiselta, niin väärin meni, hymyssä suin kuitaan takaisin, kokien vastauksen tilatuksi ja oikeutetuksi kun yritti potkia munille. Saatan myös kuitata takaisin täläisen henkilön omaan kuvaan, sanoen rehelisen mielipiteeni asiasta. Toisessa ketjussa joku tulkitsi leikisän kuitaukseni herrojen kuvaustaidosta henkilökohtaiseksi hyöykkäykseksi sakkeM, PeterF (nähtiin reaalimailmassa seuraavana päivänä hylkeiden kuvaamisen puiteissa samassa veneessä). Mitä komentien kerjäämiseen tulee, niin tunustan ja olen ylpeä siitä Matti Nykäsen sanoin tähän loppuun: että siellä hyppyrimäen huipulla olet ihan UP YOURS.
Vs: Lapsikuvia (hyviä) Ymmärrän JB:n mietteitä. Itsekin olen joskus kirjoittanut jotain ajatuksia Kameralaukun ilmapiiristä, joten kuulun ilmeisesti Jarin mainitsemaan ilmastolaitokseen. Uskon että täällä vallitseva "hyvä ilmapiiri" ennemmin karsii kuin lisää jäseniä. Mielestäni Kameralaukussa on oikeastaan yllättävän vähän jäseniä ja kävijöitä. Se on sääli, sillä täältä löytyy todellisia ammattilaisia ja osaajia joilta saa ja voi kysyä neuvoja. Kuvista mielestäni ensimmäinen ja viimeinen ovat hyviä.
Vs: Lapsikuvia (hyviä) Luuletko että joku osaava ammatilainen viitsisi katsella räpsyjä ja antaa ilmaisia neuvoja? Katso kameraseuran sivuja. Onko dc-netissä sitten mieleisesi ilmapiiri, vai mihin voit verrata?