Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Marco

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana vmatinmaki, 15 Lokakuu 2006.

Kuvassa yritin hakea hieman kontrastia tatuoidun persoonan ja kasvojen ilmeen välille, siis hieman konseptuaalinen kuva minulle ainakin =) Ilman aamukahvia selittelyt ei kulje =) Eli jos joltain löytyy ylimääränen paketti kahvia niin mulle voi laittaa tulee :)

1. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Vs: Marco

Mä tykkään myös tästä. Hyvä valo ja kivat "haalistuneet" värit.

2. Vs: Marco

Katselin noi postaamani kuvat läpi ja huomasin että sävyt ja värit hieman haalistuu kun tänne laittaa? Onko vika mun silmissä vai foorumissa? :)

3. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38

Omissa kuvissa täällä en oo huomannut moista mutta jossain muualla kyllä.
    Ja siitä että onko vika sun silmissä en voi vastata kun en tiedä miltä tuo näyttää sun silmissä  ;D

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Aivan varmasti lähettämäsi kuvatiedostot näyttävät täysin samoilta silloin, kun avaat ne selaimeen omalta kovalevyltästi...

Perinteisesti syy ilmiöön on tämä: otat kuvasi AdobeRGB-profiilissa, mutta weppiselaimet (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) eivät ymmärrä profiileja. Kuvat pitäisi muuttaa sRGB-profiiliin ennen lähetystä.

5. Vs: Marco

Kuva on kuvattu sRGB, käsitelty SRGB ja tallennettu sRBG =) Taisi olla vika minun aamunutuisissa silmissä, siis väärä hälytys =)

6. Esko Turkkila

Esko Turkkila Well-Known Member

1 180
    813
    113

Aiheuttaisiko foorumin tumma tausta harhaa ?

papa

7. Vs: Marco

Sekin voi olla =)

8. Vs: Marco

Tämä kuva kannattaa säästää sillä se nousee oikeaan arvoonsa vasta ajan kanssa.