Kuvassa yritin hakea hieman kontrastia tatuoidun persoonan ja kasvojen ilmeen välille, siis hieman konseptuaalinen kuva minulle ainakin =) Ilman aamukahvia selittelyt ei kulje =) Eli jos joltain löytyy ylimääränen paketti kahvia niin mulle voi laittaa tulee
Vs: Marco Katselin noi postaamani kuvat läpi ja huomasin että sävyt ja värit hieman haalistuu kun tänne laittaa? Onko vika mun silmissä vai foorumissa?
Vs: Marco Omissa kuvissa täällä en oo huomannut moista mutta jossain muualla kyllä. Ja siitä että onko vika sun silmissä en voi vastata kun en tiedä miltä tuo näyttää sun silmissä ;D
Vs: Marco Aivan varmasti lähettämäsi kuvatiedostot näyttävät täysin samoilta silloin, kun avaat ne selaimeen omalta kovalevyltästi... Perinteisesti syy ilmiöön on tämä: otat kuvasi AdobeRGB-profiilissa, mutta weppiselaimet (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) eivät ymmärrä profiileja. Kuvat pitäisi muuttaa sRGB-profiiliin ennen lähetystä.
Vs: Marco Kuva on kuvattu sRGB, käsitelty SRGB ja tallennettu sRBG =) Taisi olla vika minun aamunutuisissa silmissä, siis väärä hälytys =)