Vs: Lantaluukku aaah, silmä lepää vanhassa hirressä! On se puu vain kaunista vaikka paskaluukun ympärillä
Vs: Lantaluukku Jups, sellaista kotiseutumuseodokumentointia. Varjot tukossa ja yläpää puhki. Tyypillistä Kameralaukun mustavalkokamaa siinä mielessä. kapa
Vs: Lantaluukku Hups. Olitkin sen verran tuore täällä, ettet vielä ole parkkiintunut. Anteeksi jyrkkä kommenttini. Olen välillä tämmöinen. kapa
Vs: Lantaluukku Kun katselin kuviasi tuolta mitä olet tänne lähetellyt, niin voisitko vilkaista peiliin ja miettiä uudestaan mitä kirjoitat?
Vs: Lantaluukku Kriitikon ei tarvitse itse osata tehdä sellaista, mitä kritisoi. Voi ihminen sanoa, että ruoka ei maistunut, oli jopa pahaa, vaikka ei itse osaa kokata. kapa
Vs: Lantaluukku Kiitos kommenteista. Tuore täällä mutta muuten jo sen verran parkkiintunut että saa kommentoida ihan reilusti. Kommentin varjoista ja valokohdista oli ihan paikallaan. Yritetään ensikerralla parempaa.
Vs: Lantaluukku Onkohan näyttöni säädetty väärin kun minulla ei ole nuo varjot aivan tukossa kuitenkaan.Yläpäässä puhki on vasemmalta,muttei pahasti yläoikealta mistä valo lankeaa.Onko omat kuvani vaaleahkoja,mutta sitten taas yläpää olisi tässä kuvassa aivan puhki??Kuva on kelpo dokumentti menneistä ajoista. Kimo
Vs: Lantaluukku Kun katsoo kuvia joita on lähettänyt, niin sieltä löytyy niin läpi palaneita, kuin myös täysin tukossa olevia kohtia. En ole mikään valokuvaaja, vaan surkea sunnuntairäpsyttelijä ja siksi mietin hyvin tarkkaan, jos on jotain arvostelemista toisen kuvasta, kun itse olen tehnyt ja teen samoja virheitä, uudestaan ja uudestaan. Tällöin minusta teennäinen anteeksipyyntö "Olitkin sen verran tuore täällä, ettet vielä ole parkkiintunut. Anteeksi jyrkkä kommenttini. Olen välillä tämmöinen." arvosteluun "Jups, sellaista kotiseutumuseodokumentointia. Varjot tukossa ja yläpää puhki. Tyypillistä Kameralaukun mustavalkokamaa siinä mielessä." antaa kuvan siitä, että kuvan lähettäjää pitää arvostella kaikin puolin noviisiksi. Ja vaikka olien samaa mieltä näistä mustavalkokuvista täällä pääsääntöisesti, niin en sitä julki viitsi tuoda, koska en varmasti osaisi parempaa, sillä varmasti 90% näistä mv kuvista on vain siksi mv kuvia, kun on huomattu, ettei niiden anti ole minkään arvoinen värikuvina, joten mv kuvina saadaan ehkä jotain enemmän, kuin suoraa alas ampumista. Kun taas jos haluaa arvostella, niin mielestäni, voisiko, huomasitko että kuvasi, minusta kuvasi on......., joten onko mahdollista jne Sekä jos huomaa kirjoittaneensa turhan kärkevästi, niin niin kuin tässäkin tapauksessa oli heti oman kommentin jälkeen tuo ns anteeksipyyntö, kun sen olisi voinut tehdä fiksummin ja muokata itse teksti toiseksi, mutta ei sitä tehty, vaan oli juuri tarkoituksellisesti jätetty siihen, jotta voi näin ampua tykillä ja sitten vain todeta että hups oletkin noviisi, joten ammutaan uudestaan näin varmistetaan ensimmäisen viestin perille meno.... Kasimir tämä ei tarkoita sitä, että olisit usein tehnyt tätä, tartuin vain juuri tähän, kun lueskelen näitä sotia täällä, kun aikuiset äijät sotii siitä, kuka on kameralaukun kingi. Niiden hiekkalaatikolle en viitsi pahemmin sörkkiä, kun tiedän että viesti ei mene perille, sinulta en sitä epäile.
Vs: Lantaluukku Minähän en vähästä säikähdä, joten antaa tulla vaan täysillä Tuosta kuvasta vielä, sillä eikös täällä ole tarkoitus keskustella kuvasta eikä jostain Kasimirista? Kommenttini oli siksi kova, kun täällä on tapana hehkuttaa kuvaa, kuin kuvaa, jos on mustavalkofilmille kuvattu. Skannaukset sitten mitä sattuu tai vedostus (sitä on tosin vaikea ruudulla nähdä) mennyt persiilleen. Tämä kuva on lähtökohdiltaan OK, mutta edelleen olen sanojeni takana. Itse olen paljonkin lähetellyt tällä minillä tehtyä tuubaa, joten peiliin katsominen on paikallaan Eiköhön mennä asiaan tai jatketaan muualla? kapa