Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lakeuren katolla

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Timbeard, 8 Huhtikuu 2012.

.

1. Vs: Lakeuren katolla

Simpsiön näkötornista? Olin viime kesänä kovalla tuulella kyseisen tornin huipulla - vähän oli hutera olo...

2. Vs: Lakeuren katolla

Ei likikää simpsiötä. Kurikan Luovankylästä löytyy kans hyväänen torni, taitaa olla 160m merenpinnasta. Näkyy kotipihaan niin ei tartte simpsiölle lähtiä:)

3. Vs: Lakeuren katolla

Täytyypä käydä kesällä panoraamakameran kanssa katsomassa maisemia. Ei Seinäjoelta pitkästi ole Kurikkaan.

4. Vs: Lakeuren katolla

Eipä oo ei. Pistäppä viestiä ku oot menos:)

5. RB

RB Well-Known Member

9 431
    1 277
    113
    Vs: Lakeuren katolla

Simpsiöltä taitaa näkyää pääasias mettää, noin lähellä.

6. Vs: Lakeuren katolla

Itse asias simpsiö alkaa tosta oikeesta ylänurkasta. (kaukana)

7. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38

No jos sen nuon haluaa ilmaista.. olen kuvaillut maakuntakeskustamme Seinäjokea tuolta Simpsiön laelta
    laukaisin+tele+jalustaviritelmällä (ei siis tarvis mennä edes pakosta torniin). Kyllä sieltä myös Ylistaron metsät
    hyvin näkyy ja vähän muutakin.
    Joupiska hyvä paikka myös ja Lapuan Hellanmaassa on sitten ainaskin yksi maiseman päälle
    nouseva näkötorni, jos niitä hakee..

8. Vs: Lakeuren katolla

Täytyy katsoa keväämmällä kunhan maa luonto alkaa vihertää. Saa väriäkin maisemakuvaan. Olenkin miettinyt usein onko mahdollista järjestää Etelä-Pohjanmaan kameralaukkulaisten "miitti". Tuolla hesan korkeuksilla jengi kokoontuu aika ajoin.

9. jpp2

jpp2 Active Member

2 522
    2
    38

Tuohan kuullostaa hyvältä idealta, olen mukana jos vain suinkin aikataulut antaa periksi..
    niin että koskas tavataan..

10. Vs: Lakeuren katolla

Mukana oitis!

11. Vs: Lakeuren katolla

Pistin peruskysymyksiä "Kuvaustapahtumat" osioon. Parempi jatkaa siellä...