Ensimmäinen oma yksityisnäyttelyni tulee tosiaan olemaan totta. Itämerikeskuksessa on pieniä ja isoja valokuviani esillä ajalla 13.11.-28.12. Muutama tuttu kuva blogistani, muutama ennen näkemätönkin. Näyttely on avoinna Itämerikeskuksen aukioloaikoina sekä viikonloppuisin ja iltaisin sopimuksen mukaan. Tässä vielä yhteystiedot ja karttakin. Ei tuonne oikein julkisilla kovin hyvin pääse, vaan jos oma auto löytyy tai asut vaikka "nurkilla"... EDIT pääsee sinne: http://www.tuusula.fi/html/joukkoliikenne/talvi0708/4.htm ja poiskin: http://www.tuusula.fi/html/joukkoliikenne/talvi0708/4b.htm. Tervetuloa! ps. ennakkotietona sen verran, että helmikuussa olen kuvieni kanssa stadissa töölöläisessä taidegalleriassa vaan siitä enemmän lähempänä ajankohtaa. En tosin näiden samojen kuvien kanssa..
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 13.11.-28.12.2007 Onneksi olkoon näyttelyn johdosta! Täytyypi poiketa katsomassa.
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 13.11.-28.12.2007 Pakkohan tuo on käyä katsomassa; tekosyyt olisi selittelyä ;-) Mutta miten hitossa Itämerikeskus on keskellä savipeltoja!
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 13.11.-28.12.2007 Toivotan menestystä tulevalle näyttelyllesi. papa
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 13.11.-28.12.2007 Auto pajalla, kunhan se tulee kuntoon, tulen katsomaan.
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 13.11.-28.12.2007 Olisko tässä (pitkästä aikaa) miitin kohde? Kokeillaan moniko pääsee Kellokoskelta takaisin ;P
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 13.11.-28.12.2007 Juha ja Papa, kiitos onnitteluista . Pekka, juu . Nyt ei hyväksytä tekosyitä. Samalla voit koittaa ottaa selville miten Itämerikeskus voi olla syvällä maaseudulla , jos vaan paikan emäntä sattuu olemaan paikalla.
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 13.11.-28.12.2007 Nyt on asiat siinä pisteessä, että ennakkotiedon helsinkiläisestä galleriasta voin tuoda julki. Eli tämän Itämerikeskuksen näyttelyn jälkeen jatkan Galleria Ulaanissa, Töölöntorinkatu 3. Siellä on mun ihan uusia kuvia esillä ajalla 3.-24.2.2008. Eikös vuosi olekin hyvä päättää valokuvanäyttelyllä ja uusi aloittaa ? Tarkennus vielä. Eli samat kuvat eivät ole näissä molemmissa näyttelyissä...
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 13.11.-28.12.2007 Taidan tulla kattomaan, kunhan tulee asiaa Kellikselle...
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 12.11.-28.12.2007 Tänään tämä poika lähtee hapienin kanssa liikekannalle.. uskaltaisko kaivaa laukun t-paidan? jahka johonkin törmäis?
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 12.11.-28.12.2007 Hop. Mukavaa oli tutustua Heliin ja Vimmaan, jutustella ja katsella valokuvia. Toivottavasti pian uudestaan.
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 12.11.-28.12.2007 No olipas vimma vikkelä, kun me muut pojat vasta kysellään milloin se näyttely varmasti on auki ja mistä URLista voi tarkistaa...
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 12.11.-28.12.2007 Mä voin tehdä sen tähän ketjuun. Soittamalla Itämerikeskukseen saa tietää kunkin päivän viralliset aukioloajat.
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 12.11.-28.12.2007 Tulevana lauantaina eli 24. päivä olen itse paikalla vain puolisen tuntia klo 15-15.30 ja sunnuntaina n. klo 15-17. Itämerikeskuksen ovet ovat kuitenkin avoinna la klo 15-19 ja su samaan aikaan. Jos satutte olemaan tulossa, ilmoittakaa mulle niin olen paikalla, JOS haluatte jutustellakin
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 12.11.-28.12.2007 Kävin tänään ohi ajaessani katsomassa kuvat ja pidin kovasti. Rauhallisia, tyylikkäitä ja yksinkertaisia kuvia. Näyttelystä jäi kaikenkaikkiaan hyvä fiiilis ja muutaman kilometrin mutka 4-tieltä kannatti ilman muuta tehdä. Harmi ettei valokuvaajasta ollut kuin kuva paikalla. Oliko sulla alunperin tarkoitus olla torstaisin siellä vai pitääkö mun vielä harjoitella kalenterin käyttöä Katsoin meinaan jo jokin aika sitten, että sattuipa sopivasti, kun voin tämän päiväisen reissun yhteydessä käydä katsomassa kuvat.
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 12.11.-28.12.2007 Kiitos . Mä olen paikalla viikonloppunakin vain, ellei paikan emäntä ole itse paikalla ja pidä ovia auki. Siksi kyselen, että jos haluatte nähdä mutkin niin ilmoitelkaa tulostanne, saa vaikka soittaakin tai tekstata: 050 557 7751, tulen silloin kyllä paikalle.
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 12.11.-26.1.2008 Tää sai jatkoaikaa tammikuun loppuun saakka. Tosin käyn hakemassa kuvat pois 26.1., joten silloin on viimeinen mahdollisuus ...
Vs: "Syksy - lähdön aika" Itämerikeskus 12.11.-26.1.2008 Jos tulis la tai su paikalle. Mää soittelen vaikka tarkemmin.