Harrastaja ja pari action shottia. Harjoitusosiossa oli tarkoituksena selvittää, miten Moskovalla osuu liikkuvaan maaliin. Kaikenlaiset kommentit ovat erittäin tervetulleita.
hihi, vikassa on kohta sedän pylly maassa ja tulee vähän road rashii! Long boardi on sellane truu oldschool-vehje että oksat pois. Eka ja toka toimii, vika on sellanen pyllähdyskuva.
eka on tosi hyvä. tykkään tausta spotista ja varjosta. "sulla on varmaan tosi hyvä kamera kun saat näin teräviä kuvia", mäkkikaupan myyjää lainatakseni
Komppaan... seinässä oleva spotti varjoineen tekee tästä _kuvan_... muut on kyl kans hyvii, ei voi moittia. Mockba ilmeisesti on oikea action kamera... Edit... vika on kans hyvä. Ei tuohon voi paljoo muuta sanoa.
No voi kärsä, tälläisiä kuvia tällä foorumilla! Mahtavaa oldschool meininkiä kuten joku taisikin mainita! Tulee mieleen Craig Stecyk:n ja Glen Friedman:n hienot kuvat Tony Alvasta, Peggy Okista, Jay Adams:sta ja muustakin Zephyr skate team väestä sieltä Z boys ajoilta.. Tarjoa kuvia Trasheriin, siellä ymmärtäävät "joskus" hyvien kuvien päälle. Kyllähän siellä Suomi kiinnostaa Arto Saaren ja muutaman muun Suomipojan ansiosta. Jos skeittikuvaus kiinnostaa niin kuvattavaa löytyy kun lähdetään taas lähiaikoina Tukholmaan yhden leffan still/promokuvia roiskimaan. Autoon mahtuu vielä. Lisää tälläistä jos löytyy!!!!!!!!
Ei tolla kameralla ihan niin hyvällä prosentilla saa aikaseks, että olis enempää tähän hätään julkaistavaa, valitettavasti. Mä näppäilin kaikkiaan 10 ruutua skedeteemasta (1 rll FP4+:aa ja 2 ruutua HP5+:aa) ja tässä on jo 40% julkaistuna. Tässä vielä yks rinnakkaisruutu, joten ny on puolet kuvista nähny päivänvalon.
Tyhjän kesäkaupungin sankarit ;-) Ihan mukava tunnelma näissä. Määkin olen kurvaillut moisella joustokepillä kerran, meni yllättävän hyvin sitäpaisti ;-}
Komppaan edellisiä herroja täysin. Ka Mikkoaki näkee pitkästä aikaa! Miks ei sitä täällä näy? Totako se tekee ku ei kuvaa ? Ja Juha, minua risoo ku esittelet Moskovakuvia. Prkl.
Jaa, sinullako ei Moskvaa ole? Pitäisikö kiertää veistä haavassa ja laittaa omia Moskva-kuvia esille.
Tota joo, alotti tänä kesänä. Hyvin veti. Kai sillä on älyllisempääkin tekemistä, kun roikkuu vepis =D Pysytään paremmin kavereina, kun en tehny kauppoja tosta kamerasta. Se on venäläinen.
Tällä ilmalla? Elä viitsi. Mäntsälästä saatat löytää tuollaisen Moskvan, ei nuo nyt mitään harvinaisuuksia kaiketi ole. Sitten vain tilaat JuhaA & Peet Moskva-huoltoon ajan niin saat sen hankinnan kuvauskuntoon.
Sitäpä ei tiiä mitä mä huomenna löydän. Minulla on ihan AITO vapaapäivä kaikesta ja kaitpa sitä vois käydä vaikka EP:ssä ja MR-kamerassa. Liekö MR-kamera kylläkään ees auki..
Kamera on Moskova 5 ja action shotit otin esitarkentamalla + pannaus. Parallaksin huomioimisessa vauhdissa sommitellessa oli tarpeeksi hommaa.