Vs: Mira Bar Soolossa Oi oi mikä katse, parikytä vuotta veks multa, niin ei mimmi kauaa siinä tsiikailis...
Vs: Mira Bar Soolossa Sen verran on mimmin vasen käsi iso, että yhdellä huitaisulla Vatanen olisi jo kadulla. Ei tarttis sitten tsiikailla. kapa
Vs: Mira Bar Soolossa Mäkin tykkään tästä, hyvä kuva baarille tjsp, ei puutu kuin joku imelä drinkki Tosin ois mageeta jos sillä olis vaikka isotuoppi bissee ja viskilasi Mut ehkä jotain, kickeriikorkkarii? Jotenkin näyttäs vähän että tytön pää on tulostettu tuohon punaseen seinään, vähän irti ehkä sieltä?
Vs: Mira Bar Soolossa Tyttö harrastaa nyrkkeilyä, että tosiaan se Vatasen pää ois ollu kadulla hyvin äkkiä ;D Drinkki oli toisissa kuvissa, tässä haettiin yksinkertaisuutta. Rio,totta kickeri ois ollu jees.. ei vaan tainnut olla vapaata valoa enää.. Tämä pikkukuvaus taisi poikia jotain keikkaa ko.baarille ehkä.. Kiitosta..
Vs: Mira Bar Soolossa Pojat, te aliarvioitte vanhan pierun charmia... Huom: se 20 vuotta... taisit muuten käydä kaventamassa varjostuksella tota hauista... ei oo enää niin tömäkkä. mä sain kiscksit juuri alkuperäisestä.
Vs: Mira Bar Soolossa Eipä ole koskettu.. Mä en käsittelyssä muutenkaan kovin äkkinäisesti koske lihaan. Jotain vaatteiden huonosti istumisia yms korjailen liquifylla, mutta en ruumiin osia. Tämäkään ei ole kiveenhakattu ohjenuora, mutta olen tähän pyrkinyt..
Vs: Mira Bar Soolossa Ehdin antaa tästä jo palautetta muualla, mutta laitetaan tännekin: Osu ja uppos.
Vs: Mira Bar Soolossa On jo pitkään pitänyt rikkoa tuota kameran asettamaa kuvasuhdetta. Eka kunnollinen kokeilu 16:9:llä.. mitään mieltä?
Vs: Mira Bar Soolossa + uusi foto Jotenkin tää toisen kuvan asento tuntuu niin kauheen teennäiseltä. En tiedä sitten, kai tuolleenkin voisi tiskiin nojailla joku normaalisti... Ekassa on oikeastaan samaa, toi käsi on pystyssä ja jää miettimään että onko sillä joku tarkoitus.
Vs: Mira Bar Soolossa + uusi foto Ensimmäinen asia ekasta oli mulla että tuolla nyrkillä tainnuttaisi kevyesti elephantin. Mutten uskaltanut sanoa kun täällä on niin kiivasta ja kiimaista väkeä. Nyt kun muut ovat ilmaisseet samansuuntaista tohdin tuoda asian esille. Mutta oolrait... jälkimmäinen aiheuttaa suunnattoman intohimon puuskahduksen ! Aivan pitelemätön olo (Näinhän täällä kuuluu kommunikoida ?). Aika kivoja. Ja nyrkkeily on hyvä harrastus. Itse harrastin ennen sitä ja karatea kolme kertaa viikossa (peräkkäiset harkat ... ja muuta - eihän sitä sovi olla "hyllyvä aladoobi" - vaan pitää tarvittaessa pystyä pistämään urputtavia kusipäitä pinoon niin että paukahtaa. Kait sitä vieläkin muutama olkalaukun kantaja tippuisi jos liikaa kadulla päätään aukoisivat, näin invalidisoituineeltakin vanhalta rakennustyöläiseltä. Pitää varmaan joskus kokeilla... -E
Vs: Mira Bar Soolossa + uusi foto Koska en valokuvauksesta, varsinkaan mallikuvauksesta, mitää tajuu tyydyn toteemaan vaan et Mira on ihan vetävän näkönen nainen. Ei aiheuttanu kuitenkaa stondista niinku ei tälläset kuvat ikiin muutenkaa.
Vs: Mira Bar Soolossa + uusi foto Ei se mitään.. mä olen jopa tyytyväinen jos mun kuvat ei aiheuta stondista. Se ei ole niiden tarkoitus...
Vs: Mira Bar Soolossa + uusi foto Et sä mikään nuori ole... Siitä olen samaa mieltä että ei näiden kuvien pidäkään mitään stondiksia aiheuttaa, vaikka hyviä kuvia ovat kyllä.
Vs: Mira Bar Soolossa + uusi foto Kunhan ei aiheuta henkistä stondista eli seisontakehitystä... niitähän on jo tarpeeksi muutenkin.