Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

laite&gerbera reunion

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana gerbera, 7 Syyskuu 2005.

  1. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Jos joku on menossa lauantaina ni olen tulossa. Laittakaa sitte jotain aika- & paikkainfoa mielellään tänne jonnekin, kun en varmaan ehdi/pysty/jaksa käydä hiekkalaatikolla. (eli ircissä, heh heh...)
     
  2. kunhan toistan itseäni että mulle käy kumpi päivä tahansa, tai miksei molemmat päivät...
     
  3. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Tänään sit 18-19 välissä treffit paikassa x. Ketkä nyt sit lähtee mukaan mun ja Nokkun lisäksi?
     
  4. Voishan sitä tulla, mutta en osaa sanoa koska. 18-19 voi ehkä tehdä tiukkaa, joten soittelen sinne suuntaan kun tiedän pääseväni.
     
  5. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Yllättävää ;D
    Nojoo, pirauttele sit meille niin katsotaan missä päin ollaan siinä vaiheessa.
     
  6. no hitsinvitsit, nainen ollu kaupassa jo lähemmäs neljä tuntia ja pitäs vissii ruokaaki saada syötyä tänään (ruoka en route kaupasta, öfköös) ennenkun uskaltaa tollasen porukan kanssa lähteä minnekään.
     
  7. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    No sellaista se on. Tuu sit kun tuut, eipä tossa mikään kiire ole :)
     
  8. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Eilen oltiin wolfien ja nokkun kanssa kolmestaan, ketkäs tänään sitten lähtee mukaan? Aateltiin, että käydään kymmenen aikoihin kuvaamassa nokkun kaverin bändin keikka, mutta sitä ennen vois kokoontua taas paikkaan x?
     
  9. Jones

    Jones

    429
    0
    0
    Mää
     
  10. gyl maar määki ny sit tänään jo tulen mukka. Mut misä tommone paikka x o?
     
  11. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    keskustassa, torilla perhaps?

    edit: niin ja 19:30 on kellonaika.