Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lätäköt

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Moulus, 14 Maaliskuu 2008.

1. Moulus

Moulus Member

502
    0
    16
    Veli on innostunut piirtämään valokuvista hiili/lyijy-mallinnoksia. Hauska nähdä miten yhdestä teoksesta tulee uusi. Se pyysi multa kuvia mitä piirtää ja olen selannut viime kesän tuotoksia. Tämä kuva toi takaisin päivän tunnelman, vaikka muuten sen oli jo unohtanut.

Oli vaikea pähkäillä, millainen kuva olisi mukava piirtää, tutut ihmiskasvot on ainakin sellaiset että pienenkin vääristymän huomaa. Maisemassa se ei niin välity.

2. Vs: Lätäköt

hieno kuva,jos hiukan olisi ylhäällä tilaa,paranisi entisestään

3. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Vs: Lätäköt

Ajatus on oikein hyvä, mutta kuvan pehmeys häiritsee.
    Voi olla että rajaisin itse vasemman tienreunan kokonaan pois.

4. Vs: Lätäköt

Kuvan yläosa on tummempi kuin alaosa. Ihan päättäväinen, nopeesti lähestyvä asento kaverilla.
    Lätäkköjatkumosta ja simppelistä vihreä-violettisävystä tuntuu kehittyvän kuvaan lisäpotkua.

5. Moulus

Moulus Member

502
    0
    16
    Vs: Lätäköt

Kiitos palautteesta,

Jussipee, se ei lähesty vaan kulkee eteenpäin. Yksi vaikeimmista kokemistani tarkennustavoista on tuon kasari-olympuksen (101) power-focus-rulla oikean käden peukalon alla. Tällä ei siis edes voi tarkentaa objektiivista. En ole yllättynyt ettei se yleistynyt, ajaa asian, mutta ei mitenkään luontevan tuntuinen. Pehmeys tullee siitä ja hädästä että kuvan objekti katoaa täysin huoltajalta :)

6. Vs: Lätäköt

Itselle kuva toi välittömästi fiiliksen sateenjälkeisestä kesäpäivästä. Hieno meininki, ja mielestäni rajauskin on sangen kohdillaan - ylös en ainakaan kaipaa lisää tilaa!

7. Vs: Lätäköt

Violetit ja myrkynvihreät sävyt eivät kyllä tuo ainakaan minulle mieleen sateenjälkeistä kesäpäivää... ideana hyva, mutta tästä toteutuksesta en valitettavasti saa noita tavoiteltuja fiiliksiä.