Kuvat poistettu. Kiitos kommenteista kaikille. ~x~ I Englanninsetteristä pari kuvaa jotka on pari viikkoa sitten otettu. Itse koira oli kaunis mutta tietyllä tapaa valtaosin kuvaukset meni piloille. Kuvankäsittelyssä sai muutamia erilaisia versioita koettaa vääntää ja tässä ne onnistuneimmat eli uudelleen käännetyt versiot. Pari peruspotrettia kauempaa olisi myös mutta niitä ole tehty uudestaan mutta niihin pitää palata vielä. Se vielä että saisi kyseisen koiran muuten kuvattavaksi paremmassa valossa niin voisihan siitä saada hienoja kuvia. Hienon näköinen koira, sanon monesti tämän. Rajauksen suhteen mietin pitkään mikä olisi oikea. Kuvassahan nyt pää jää aika keskelle joka on aika väärä. Halusin kuitenkin tilaa kun tulee liian monesti tehtyä liian rajattuja. Ja katse nyt on hyvä ja itse koira on vielä pirun nätti. Koetin mahdollisimman normaalin tehdä vaikka käsitelty onkin paljon. <Poistettu> Tässä oli kanssa rajauksen suhteen tekemistä. Pidin taas katseesta, tämä on näistä ehkä se parempi. Ei ihan täydellinen pari mutta ihan riittävä. Loppujen lopuksi tässä päädyin tälläiseen rajaukseen eli hiukan tuota päälakea katkeaa sekä korvaa. Olen huono rajaamaan siis kuvauksessa joten jälkeen päin joudun korjaamaan. Näin huomautuksena. <Poistettu> Kolmas kuva setteristä on vanhempi kuva mutta tässä pari päivää sitten vasta tuli käännettyä kuvaksi. Eli vanhoja raw tiedostoja tuli selattua ja katseltua. Jolloin tuo kuva tuli väsättyä. Tuon korren jätin tuohon kuvaan kun muuten olisi tullut perinteisellä 2:3 rajauksella aika tavanomainen. Tuossakin kuvassa kun olisi jotain lintuja taivaalla tai muuta niin voisi saada ihan mielenkiintoisia. Pidetään kuitenkin luomuna. Ihan kiva kuitenkin omaan makuun tuli. <Poistettu> Neljäs kuva on tänään otettu ja siinä jatkan tuota neliö formaatissa olevaa rajausta. Kuten nuo edelliset kuvatkin niin tämäkin on ihan tavallinen koirakuva. Itse olen tyytyväinen näihin vaikka ei mitään maailmaa mullistavaa tuokaan koko aiheeseen. <Poistettu> II Toinen osio sitten. Ja nämä on enemmän bonuskuvia, eli varsinaiset kuvat oli nuo edelliset Viides kuva on on viime vuodelta kun lumi satoi maahan. Tällöin tuli kokeiltua pidemmällä telellä että etualalla oli aina jotain softaamassa osan kuvasta. Noita nyt tuli kokeiltua muutamia erilaisia versioita. ja seuraavina sellaisia siis lisää. <Poistettu> Kuudes kuva kuva pitäisi kääntää viidennen tapaiseksi hiukan normaalimmaksi väreiltään. Mutta noita nyt tulee testattua välillä siis värikikkailuja. Viides ja tämä kuudes on siis samaan aikaan otettu. Ja ei ihan julkaisun arvoinen mutta menkööt. (On kyllä pöljät värit hah.) <Poistettu> Seitsemäs kuva tulee myös saamaan varmaan värit takaisin, tuo mv ei tuo nyt oikein mitää lisäarvoa. Mutta kuuluu samaan kokeilun piiriin. Laitetaan nyt esille tämäkin. <Poistettu> Kahdeksas on myös mustavalkoinen ja se saa ollakkin. Siinäkin kokeiltu että etualalla on jotain eli tässä tapauksessa puu. <Poistettu> Siinäpä oli noi koirakuvat. Sitten on pari puu kuvaa ja ensimmäinen on vanhempi kuva keväältä. En nyt muista mutta se on voinut olla jo esillä. Alkaa tuo muisti heikentyä vanhetessa. Kuitenkin nyt tein uudelleen käännöksen ja esille siis. <Poistettu> Ja tämäkin vanhempaa eli joskus viime vuoden lopussa taidettu tehdä käännös tässä jos oikein muistan. <Poistettu> Kaipa sitä olisi muutakin esitellä mutta tässä taisikin olla jo liikaa. Ps. En muista näyttäneeni näitä aiemmin.
Vs: :: Vanhaa ja uutta :: Koirapotretit on kyllä todella hyviä! Niitähän voisi olla enemmänkin? Jos vaikka lisäilet joskus? Niin ja puut näyttävät hyvältä myös.
Vs: :: Vanhaa ja uutta :: Tuon näköisen Englanninsetterin vois itellekkin ottaa, noiden noutajien jälkeen Mainioita kuvia.
Vs: :: Vanhaa ja uutta :: Mä olen hiukan liikaa postaillut koiria ajan saatossa, mutta ei oikein muuta tuu kuvattua. Ei kehtaa koira tulvaa aiheuttaa, joskus vaan laittaa esille. Mukava kun pidit, oli ystävällistä. Heh, mitähän siitä tulisi kun sun upeat maisemat sekä englanninsetteri yhdistettäisiin. Vois myydä kamerat meikä sit pois suosiolla. Sulla oli taas hieno setti, hemmetti ei keksinyt mitään älykästä dc:ssä. Mut joo kieltämättä tuntuu aina orvolta laitella omia kuvia kun säkin vetelet tollaista settiä näkyville.
Vs: :: Vanhaa ja uutta :: Joo-o, pitää katsoa aina tilanne kohtaisesti. Mut noita vanhempia kuvia joita on ollut täällä jo esillä voit tsekata vaikka tuolta "kotisivulta": <Poistettu> Ne on joskus alhaalla, mut joskus on ylhäällä. Edit. Linkki poistettu.
Vs: :: Vanhaa ja uutta :: Tiedän vaivan. Koirat ei ole kovinkaan kärsivällisiä malleja, mutta ne ovat aina paikalla eivätkä pistä pahakseen kuvaamisesta ;-) Noissa oli paljon sellaisia melkein onnistuneita kuvia. Monet erittäinkin hyviä, mutta aina joku asia pielessä - harmi esim kun viitosessa on sumeutta. Seiska oli ehkä niukasti suosikkini. Toimi mustavalkoisena vaikka koiran pään takana oleva puu häiritsikin.
Vs: :: Vanhaa ja uutta :: Kaks ylintä mun mieleen, siis eniten. Ei muutkaan huonoja ole, mutta jotain pientä häiröö niis on. Puukuvat on yksinkertaisuudessaan ok.
Vs: :: Vanhaa ja uutta :: noissa enkkusetterikuvissa ahistaa ku nenu ei oo terävä. silmät menee kieroon ku yrittää tarkentaa eikä tarkennu millään. irkkusettereissä ei oo mitään valittamista. varsinki toi silmät kii nenu kohti taivasta -kuva on hieno, mukavan nautiskeleva ilme mun tarvis ottaa emerikistä oppia koirakuvien suhteen
Vs: :: Vanhaa ja uutta :: Toisen kuvan tyyni ilme, hiuksia muistuttavat korvat ja sumea alaruumis antavat ihmismäisen potretin vaikutelmaa, tyylikästä. Jos koirilla on sielu, niin ainakin teet parhaasi saada siitä viitteitä kuviisi.