Vs: Lännen kultamaa *lännen hitain vetäjä* Siis tää on digivalokuva. Tekniikalla kun ei ole mitään merkitystä niin sittenhän tää kuva on ihan p*******ä.
Vs: Lännen kultamaa Valkoinen puhki, musta tukossa, keskisävyjä puuttuu. Aita johtaa katseen oikealle, autotie vasemmalle, siis ihan minne sattuu. Sommittelu on yhtä sekava kuin kuvakin. Jos edes aidan olisi saanut kuvasta pois. Mutta ei. T Jukka
Vs: Lännen kultamaa Pölö pölö. Kyllä teknisistä puutteista saa puhua, mutta sepä ei olekaan tekninen puute. Sano.
Vs: Lännen kultamaa Tämä on teknisesti hieman eri tasoa kuin se kuva, jonka yhteydestä tuon kommentin lainasit. Se on hyvä kuva, tämä on huono. Se on niin yksinkertaista. T Jukka
Vs: Lännen kultamaa Ei se kuvaa tee, että keksii romanttisen nimen. Parempi vaikka huono nimi ja hyvä kuva kuin toisinpäin. T Jukka
Vs: Lännen kultamaa Mun mielestä sekä aidan että tien kiilto johdattaa katseen samaan suuntaan, eteenpäin syvyyssuunnassa. Tulee mieleen Mämmilä-sarjakuvan ohitustie jostain syystä. Taivasta en kommentoi. ;P
Vs: Lännen kultamaa En tiijjä mitä se musta mahtaa paljastaa enkä edes tiijjä miks näin tunnen, mut jotenkin toi valtatie kiihottaa mua. Tekis mieli liukua sitä pitkin ja pirun lujaa! Jotenka: Mulle toi photo anto jotain ihan kongreettista!! Mä tunsin aitoa tunnetta!!! Tänks kuva. -E
Vs: Lännen kultamaa Sä oot outo -Soon totta Turkuun?? -Eikun johonkin kuvitteelliseen mielikuvituspaikkaan Hoitoon joutaisit -Mnjoo -E