Liian helppo Onko tämä joku trendi vetää päät poikki? Ikävä kyllä menee ihan kiva osastolle. Jotain hyvää on, mutta hiukan jää räpsy olo.
Uusi asetus käytössä eli kaikista Kameralaukun palvelimelle ladatuista kuvista tulee pienempi kuva näytille. Kuvaa klikkaamalla täysikokoinen.
Mun mielestä tässä on hyvä oivallus. Kuvassa on tavallaan kaksi tasoa ja toi päiden katkaisu liittyy juuri tuohon oivallukseen.
Kivi kiiltää hienosti sateella. Mä leikkaisin radikaalisti vieläkin enemmän pois, tuon valkoisen takin alareunaan asti. Ehkä menettää tehoa, mutta tuon kiveyksen(?) sävyt ovat niin hienot...
Kuvan nimellä tarkoitin koipia bussissa ja tossa kävelemässä, joten ehdotuksesi tuhoaisi sen idean, mutta voisi tämä niinkin toimia. Kiveä se on tosiaan...
Eikun mietin että onko kiveys oikea termi kivilaatoista tehdylle alustalle... mutta joo, "Hesaribussin" jalat tulisivat esille vieläkin paremmin esim. metrin levyisenä vedoksena.
Vastaavalla idealla kuvattuja kuvia on nähty paljon, ja tämä on niiden joukossa keskivertoa alempana. En siis tuomitse kuvaa huonoksi, ehkä turhaksi. Kuitenkin arvasin oikein kuvaajan pelkän tyylin perusteella. Ota se kehuna vastaan kuten aikaisemminkin jollain muullla foorumilla...
Kyllä minä pidän tästä stadisarjasta. Nämä on kuitenkin niitä "oikeita" katukuvia (toisin kuin allekirjoittaneella). Olen itsekin yrittänyt pari kertaa kuvata ihan -katuja- mutta kuitenkin on sitten aina vaan niitä pärstöjä. Aika paljon kuvissasi on mustaa, joka on huono juttu. Itse pidän enempi kuvista, joiden tummissakin kohdissa on yksityiskohtia ja sävyjä. Mutta oikeastaan ne on vaan sivuseikkoja, Odotan innolla jatkoa sarjalle ja uusia sarjoja.
On kiire, jopa juuri loppuneen sateen jälkeen. Bussin tutut mainosjalat tekee kuvaa, silti kohtuu taiteellinen, vaikee, kohtuu vaikee... ;-)