/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Lähdön aika

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 2 Tammikuu 2006.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Oonko mä vähän surumielinen??

2. Mä haen flanellipaiden ntyt ja niistän nenäni siihen ja otan vedet pois silmistä...

3. Anonymous

Anonymous Guest

Ei mene läpi. Mv, vesi, vinjentti, roskat ja rae. Kaikki löytyy, mutta siihen se sitten jää.

4. Anonymous

Anonymous Guest

Samoilla linjoilla.

5. MENEEPÄS !!
    Tosin oon nyt hiukka herkkää poikaa mut katotaan uudestaan huomenissa....

6. vn

vn

1 464
    0
    0
    Nimen kanssa, mainitsemasi surumielisyyden kanssa ja pisaroiden kera on hiukan surumielinen. Mutta erioten ankea, kertoo karuudesta, vähyydestä ja ruoan puutteesta. Sota-ajan karuutta. Jäljellä vain hanki ja risu, odotuksena kuolema.

Vesku

7. juice

juice

912
    0
    0
    Mun seinällä olis paikka tälle.

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jokos katoit?

Seinällä? Voi kiitos, se on mun mielestä suuri kohteliaisuus.

Öh, joo, ehkä pisarat vois olla poissa mut ei roskat eikä muu. Ehkäpä skannaan sen kuivana uudelleen ;-)

9. Anonymous

Anonymous Guest

No ollaan sitten rehellisiä.
    Selvästi olen havaitsevinani että teillä on tuolainen keskinäisten kehujen kerho täällä menossa.

Eihän tässä kuvassa ole mitään ideaa.
    Oksien muoto ei ole mitenkään erikoinen tai kaunis.

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Anteeks mitä? Oletko koskaan tullu ajatelleeks että nämäkin on ihan vain makuasioita. Toinen tykkää tuosta toinen tästä. Ei siihen mitään kerhoa tarvita. Sanopas monenko tätäkin kuvaa kommentoineen kuvia olet lukenut minun kehuneen??

ps. kaiken ei tarvitse olla kaunista. Itsestäni tuo risu on kaunis rujoudessaan.

11. Anonymous

Anonymous Guest

No kyllä kovasti näyttä että selainen olisi kun olen nyt seurannut.

12. Kai tää on sitten sitä taidetta, kun en ymmärrä

13. sf

sf

785
    0
    0
    Se on ihan lukijan korvien välissä.
    Toisille joku juttu ja kuva avautuu henkilökohtaisellakin tasolla, pystyy myös kenties samaistumaan fiilikseen ja löytää kuvasta itselleenkin kenties jotain. Toisille taas ei avaudu. Näillä asioilla ei aina ole välttämättä teknisellä ja visuaalisesti näyttävällä tai yleisesti hyväksyttävän "standardin" mukaisesti kauniilla ilmaisulla ole niin paljoa merkitystäkään.
    Itselleni kuva ei tällä hetkellä kolahda, mutta ymmärrän niitä kenelle se sen tekee. Joskus kuitenkin ollut kuvan mukainen fiilis. ;o)

14. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Mukavaa kun olet rehellinen. :)

Kerhot on kivoja, jos niissä on mukava ilmapiiri. :)

Ei tarvitsekkaan olla, mukavinta olisi jos kuvassa olisi nätti flikka. :)

Minusta sellainen tavallisen oloinen flikka muodoiltaan on kaunis ja erikoisuutta on siinä musta tarpeeksi kun pääsis tutustumaan. :)

15. Anonymous

Anonymous Guest

Kyllähän joku saattaa tästä pitääkin, ilman että se olisi "keskinäistä kehumista". Ilmoittihan tuo yksi, joka asuu mun takapihalla, että voisi ottaa tämän seinälleen ja hänellä on siihen oikeus. Minä taas ilmoitin, että en pidä kuvaa mitenkään erikoisena ja mun mielestä se on edelleen vahvasti kallellaan tekotaiteen puolelle.

Toivotaan, ettei kuvaajan nimi vaikuta kenenkään mielipiteen muodostumiseen.

16. Anonymous

Anonymous Guest

Taide taitaa kuitenkin olla subjektiivinen käsite. Joillekkin tämä saattaa olla taidetta ja joillekkin ei. Minä en oikein usko tuohon, ettei joku pystyisi ymmärtämään taidetta.

17. Voi voi ja lämmin leipä, siinäpä on tulokkaalla ihmettelemistä...

Kuvasta: Kuvaajan ilmaisutapa on eräällä lailla loksahtanut kohdalleen, minä ainakin katson myös saman kuvaajan kuvia jatkumona. Kuvan herättämillä tunnelmilla on myös merkitystä. Ja vielä monien kuvaajien tekninen kliinisyys alkaa kyllästyttää jossain vaiheessa - roso virkistää. Tämä kuva sinänsä nyt ei minulle kolahda niinkuin ne hautuumaakuvat, mutta se on pitkälti kiinni katsojan kokemusmaailmasta.

18. Vieläkö tän jälkeen keskustelua kannattaa jatkaa tykkäämisestä..Musta tässä on kaikki.....

19. Anonymous

Anonymous Guest

Ahaa no sorry sitten, ei ole keskinäisten kehujen kerhoa:)

20. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kuten sussakin. :)