Kuten otsikko mainitsee, tällainen on hätä. Itse en ole enää ruudinkeksijä pc-raudan kanssa ja nykyisen pöytäkoneen korvaa läppäri (tilanpuutteen vuoksi). Ei ole enää mitään hajua mitä käytetyistä voi pyytää tai on mahdollista saada. Tällainen: Emolevy ASUStek P6TSE Prosessori Intel Core i7 920 2.67GHz Kiintolevy(t) 2 * 1TB (merkkiä en nyt muista) "peilaavana" eli käytössä 1TB Näytönohjain NVIDIA GeForce GT 240 Näyttö EIZO FlexScan EV2411W (24") Paketti on noin 4-5 vuotta vanha, hyvin pelittää. Maksanut tuolloin yli 2000e mutta alle 2500e. Tarkoituksena ei ole vauhdilla päästä eroon tästä, mutta kiinnostuneet voivat ottaa alustavasti yhteyttä yksityisviestillä
Vs: Pyytäisin apua tietokonepaketin hinnoitteluun Näyttö erikseen myyntiin, muusta koneesta hinta lasketaan yksittäisissä satasissa. Itse en edes ajattelesi vaihtoa, jos kone toimii ilman ongelmia, niinkuin se varmasti vielä tekeekin. Minulla on käytössä vielä pykälää vanhempi setti q9550 prosessorilla, enkä ole huomannut mitään häiritsevää takkuilua valokuvien käsittelyssä.
Vs: Pyytäisin apua tietokonepaketin hinnoitteluun En minäkään vaihtaisi pois, mutta tämä rohmu vaatii työpöydän ja muutto tulee pienempään asuntoon johon työpöytä ei mahdu. Tässä olisi kaikki mikä riittäisi hienosti omaan käyttööni. 8(
Vs: Pyytäisin apua tietokonepaketin hinnoitteluun Kannattaa kuitenkin miettiä vielä kerran. Keskusyksikön voi kyllä piilottaa hieman kauemmaksikin, jolloin pelkkä näyttö ja näppis jäävät näkyville. Itse en ihan heti voisi ajatella pöytäkoneesta luopumista, vaikka käytän kyllä läppäriäkin.